Gå til innhold

slankemedisin

Anbefalte innlegg

Gjest lubbbben

noen som vet noe om dette?

Hvor overvektig må jeg være for å få reductil hos legen? Vet ikke helt om det heter reductil, men noe redu.. er det.

Jeg legger på meg nesten et kg i uka, og klarer ikke å gjøre noe med det. Nå passer selv ikke den største buksa jeg har lenger!

Depresjonen vokser også med meg. Jeg har blitt 76,5 kg og er 165 høy. Jeg er altså ikke blitt kjempefeit enda, men er på GOD vei.

Regner med det blir en VARM sommer i år, da det ikke skal et eneste klesplagg av denne kroppen! Selv i t-skjorte føler jeg meg fæl, overarmen har blitt så tykk.

Hva gjør jeg når jeg ikke klarer å trene, ikke klarer å slutte overspisingen, ikke har kontroll, oversikt på hva jeg er - sulten- mett??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275911-slankemedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...