Gjest Jente31 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hva synes dere om at jeg har brukt DOL i påvente av samtaler og behandling hos psykiatrisk sykepleier og DPS? Jeg vet at jeg har skrevet mye, særlig nå under det vanskelige bruddet, men jeg mener jeg ikke har gjentatt meg selv mye, men brukt det konstruktivt, for å komme videre. Jeg mener også jeg ikke har mange syteinnlegg og har fått god hjelp her. Jeg har lært masse og dessuten fått kritiske tilbakemeldinger som også har hjulpet meg fremover, fått meg til å våkne. Jfr min tråd "Nhd, mulig å overvinne denne angsten/frykten?" fra 12/5, mener noen jeg har skrevet for mye og virker selvsentrisk. Jeg respekterer dens mening og forsøker å ikke la det gå innpå meg. Men det går litt innpå meg likevel, og jeg forsøker å forstå om jeg er så selvsentrisk som h*n påstår. Jeg selv mener jeg ikke er det, snarere tvert om, men.. Hva mener dere? Jeg setter pris på konstruktiv tilbakemelding, da jeg nå er litt usikker likevel.. Takk til dere som støttet meg i den tråden. Jeg forsøker å suge støtten til meg, men jeg tror at jeg trenger en slags bekreftelse på dette.. Takk for evt tilbakemeldinger.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du kan bruke DOL så mye du bare ønsker, og så lenge du synes det er nyttig. To forhold må en være oppmerksom på/tåle: En kan oppleve liten respons. En kan oppleve respons en i utgangspunktet ikke ønsker/liker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melba1365380968 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Bare fortsett å skriv du Jente31. Ikke bry deg om sånne kommentarer. Som du selv skrev så vil webmaster og/eller NHD ta det opp med deg hvis de oppfatter det som at du "spammer". Ifjor var det noen som spammet, men det var mer meningsløse mailer. Den personen ble utestengt i en uke, og fikk klar beskjed om å bli mer konstruktiv. Så bare skriv du! Det hjelper deg jo helt tydelig, og det er så trasig å gå å vente på samtaler i RL uten å få noe hjelp i mellomtiden. Så får personer som irriterer seg over dine innlegg bare la være å lese dem :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest melmøll Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei jente 31, DOL er da til for at man skal kunne skrive innlegg. Jeg synes det er kjempefint at du har fått noe igjen for å skrive her inne. Synes det er bare TULL om noen mener at du virker selvsentrisk. For meg virker du som et godt medmenneske med omsorg og empati for andre. Men i den situasjonen du er oppe i, så er det heller ikke rart om du har nok med deg selv. Likevel, jeg føler at du gir noe tilbake når du svarer på andres innlegg. Jeg pleier å lese innleggene dine, men jeg føler ofte at jeg ikke har noe særlig å komme med. Jeg er bare glad det er andre her inne som har mer erfaring på området som kan støtte deg. Selv forsøker jeg å svare der jeg føler jeg har noe å komme med. Folk som ikke ønsker å lese dine innlegg kan vel bare hoppe over dem. Synes du skal forsøke å ikke tenke på sånne dumme uttalelser. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228826 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Slik jeg ser det bruker du Dol slik det er ment å brukes. Du sier selv at dol har hjulpet deg. Du har tatt i mot råd og gjort deg nytte av dem. Derfor skal du bare fortsette. Men musefobien tror jeg du deler med svært mange;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg tror nok du må være forberedt på at enkelte også kan oppfatte innleggene dine som både det ene og det andre. Det kommer an på øynene som ser. Og når du stikker nesa såpass mye frem som du gjør her inne, må du regne med at det vil provosere noen. Jeg deler nok ikke din oppfatning av at du er konstruktiv eller ikke gjentar deg selv. Tror du trenger bekreftelse, og er av den typen som henter der du kan finne det. Det er ikke noe galt i være hverken deg eller meg, eller andre som måtte ha en mening. Jeg skriver ikke dette for å såre deg, men føler at alle bør få ha en stemme og en mening uten at den skal slaktes så fort den ikke er den vi vil høre. Personlig tror jeg du kan lære noe av innlegg som den du fikk motbør på. De aller fleste av oss er ikke alltid konstruktive, og vi gjentar oss selv til stadighet. Dette ligger i menneskets natur, jo mer vi sliter med et problem, jo viktigere enn ting er for oss, jo oftere kommer dette frem i det vi sier og skriver. Men det er ok å gjøre det, bare skriv i vei du, og ta til deg det du kan av positiv tilbakemelding. Det trenger vi alle mye av. Noen mer enn andre..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratsjratsj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det kunne være godt for deg å komme deg litt ut å treffe mennesker(ikke isolere deg hjemme foran dataen) klem til deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sorry, her kommer et litt lenger svar til dere alle.. Visste ikke helt om jeg skulle poste dette innlegget, i "frykt" for å bli oppfattet som enda mer masete, oppmerksomhetskrevende eller noe. Det er heller ikke ment som å slakte noens meninger. Alle må få ha sin mening, det er noe jeg respekterer og har lært her. Det sa jeg også til vedkommede. Jeg setter stor pris på kritiske tilbakemeldinger, det er faktisk noe jeg lærer aller mest på. Iallefall så lenge denne er rettferdig. Jeg vil gjerne tenke annerledes, og på denne måten komme videre. Men det jeg ikke liker, er når noen "beskylder" meg for å være noe jeg ikke er. Noe jeg føler jeg ble.. Spm i overskriften var jo bl.a om jeg er ego... Jeg hadde lyst til å overse det. Men innerst inne gjorde dette meg usikker. Men jeg tenkte, at kansje kan jeg lære noe utav denne tråden også. Som feks at jeg må bli sterkere, og lære meg å overse slike menigsløse kommentarer. Derfor valgte jeg å poste dette innlegget. Det at noen mener jeg skriver mye, har jeg ikke noen problemer med å forstå. Det respekterer jeg. Jeg må nok også bare respektere at noen mener jeg er/virker selvsentrisk. Det er også noe jeg må lære meg til. De som måtte mene jeg gjentar meg selv, får ha sin mening om det. Jeg mener jeg ikke gjør det. Jjo, hva bruddet angår, har jeg nok måttet ha ting inn med teskje. Men jeg føler jeg har gått fremover, og ikke tilbake. Jeg har mye å lære, og jeg har mye å tak i, derfor mange spm. Men meg om det. Forresten er jeg mye ute, og blant folk. Jeg isolerer meg ikke foran dataen:-) Jeg forsøker også å bidra til andre, der jeg er sikker og kan svare. Jeg er også klar over at en kan oppleve liten eller ingen respons. Jeg har aldri hatt problemer med å forstå det, om jeg ikke får svar. Jeg har opplevd å ikke få svar flere ganger, og da har jeg tenkt; at kansje har ikke noen svar på akkurat det spm, kansje har de nok med seg selv, kansje har de ikke sett spm mitt, kansje vil de svare men er usikker, eller kansje er de lei av å svare meg. Det er helt ok :-) Men det jeg derimot alltid har vært redd for, er om jeg blir oppfattet som masete og oppmerksomhetskrevende. Det har aldri vært min hensikt. Egentlig liker jeg ikke mye oppmerksomhet, å være i "sentrum", heller. I starten hadde jeg jo ofte "5 smilefjes"i mine innlegg også, i ren usikkerhet over å føle at jeg maser.. Men jeg har kommet lenger hva dette gjelder også, og jeg er heller ikke like "redd" legen på samme måte som før. Han har kommentert min forandring. Så ja, jeg har kommet mye lenger enn noen tror, ved hjelp av DOL i påvente av behandling. Jeg mener jeg har brukt ventetiden effektivt. Til de som måtte mene det er slitsomt med innlegg fra meg, beklager jeg det, men det er fullt mulig å overse og ikke svare på disse. Jeg er ikke ute etter medlidenhet, oppmerksomhet eller noe sånt, om noen tror det. Jeg har bare mye å ta tak i. Men jeg klarer det ikke helt alene, jeg er bl.a avhengig av innspill, motbør, støtte, og noen ganger bekreftelse på om jeg gjør ting riktig eller ikke osv. Uansett: tusen takk til dere alle. Jeg trengte å høre deres synspunkter, både ros og ris :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2228944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager altså, men jeg kjenner at jeg blir litt..."irritert", når du lager et eget innlegg som omhandler musefobi. Syting er jeg enig med deg i at det ikke er, men det kan for enkelte minne litt om spamming. Og beklager igjen hvis jeg sårer deg. Det er innlegg som dette som kan oppfattes selvsentrert på en måte. Og jeg skulle ønske du greide å se det litt utenfra uten å bli støtt. Jeg vet hvordan det er å være dårlig og leve i sin egen lille verden hvor småting blir veldig store og det meste dreier seg om hvordan en selv har det og føler det. Når du blir bedre og får behandling så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Da utvides horisonten din! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager altså, men jeg kjenner at jeg blir litt..."irritert", når du lager et eget innlegg som omhandler musefobi. Syting er jeg enig med deg i at det ikke er, men det kan for enkelte minne litt om spamming. Og beklager igjen hvis jeg sårer deg. Det er innlegg som dette som kan oppfattes selvsentrert på en måte. Og jeg skulle ønske du greide å se det litt utenfra uten å bli støtt. Jeg vet hvordan det er å være dårlig og leve i sin egen lille verden hvor småting blir veldig store og det meste dreier seg om hvordan en selv har det og føler det. Når du blir bedre og får behandling så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Da utvides horisonten din! Du gir deg ikke? legg merke til at det ikke er så mange som er enige med deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heiane Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager altså, men jeg kjenner at jeg blir litt..."irritert", når du lager et eget innlegg som omhandler musefobi. Syting er jeg enig med deg i at det ikke er, men det kan for enkelte minne litt om spamming. Og beklager igjen hvis jeg sårer deg. Det er innlegg som dette som kan oppfattes selvsentrert på en måte. Og jeg skulle ønske du greide å se det litt utenfra uten å bli støtt. Jeg vet hvordan det er å være dårlig og leve i sin egen lille verden hvor småting blir veldig store og det meste dreier seg om hvordan en selv har det og føler det. Når du blir bedre og får behandling så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Da utvides horisonten din! Hvor småting blir veldig store? Nå må du for pokker gi deg. Mener du virkelig at mishandling og vold er småting? Er det noen som er selvsentrert her, er det vel deg. Hopp over Jente31s innlegg, og hold heller klokelig kjeft heretter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som leser Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hei! Jeg har hatt nytte av å lese dine innlegg og svarene du har fått her. Ikke slutt å skrive! Men jeg tror det kan ødelegge for deg i en behandlingssituasjon hvis du introduserer museskrekken samtidig med de "virkelig" alvorlige tingene du sliter med. Kan bli litt "ulv, ulv!" Og da kan det hende du ikke blir tatt så alvorlig som du trenger. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurerjegpåda Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager altså, men jeg kjenner at jeg blir litt..."irritert", når du lager et eget innlegg som omhandler musefobi. Syting er jeg enig med deg i at det ikke er, men det kan for enkelte minne litt om spamming. Og beklager igjen hvis jeg sårer deg. Det er innlegg som dette som kan oppfattes selvsentrert på en måte. Og jeg skulle ønske du greide å se det litt utenfra uten å bli støtt. Jeg vet hvordan det er å være dårlig og leve i sin egen lille verden hvor småting blir veldig store og det meste dreier seg om hvordan en selv har det og føler det. Når du blir bedre og får behandling så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Da utvides horisonten din! Musefobi kan faktisk være ganske så hemmende det, skal jeg si deg. Har ei venninne som sto på en stol i mange timer helt til mannen kom hjem. Fordi om du har problemer selv, så trenger du ikke å bagatellisere andres problemer. Problemer som virker små for deg, kan være veldig store for andre. Det bør du prøve å forstå, du som sliter selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Beklager altså, men jeg kjenner at jeg blir litt..."irritert", når du lager et eget innlegg som omhandler musefobi. Syting er jeg enig med deg i at det ikke er, men det kan for enkelte minne litt om spamming. Og beklager igjen hvis jeg sårer deg. Det er innlegg som dette som kan oppfattes selvsentrert på en måte. Og jeg skulle ønske du greide å se det litt utenfra uten å bli støtt. Jeg vet hvordan det er å være dårlig og leve i sin egen lille verden hvor småting blir veldig store og det meste dreier seg om hvordan en selv har det og føler det. Når du blir bedre og får behandling så tror jeg du kommer til å forstå hva jeg mener. Da utvides horisonten din! Ett innlegg som dette kan helt klart virke selvsentrisk. Det er jeg enig med deg i. Men for meg virker det nå som at du vil gjøre litt narr av meg også.. Ja, jeg har musfobi.. En ekstrem en også. Grunnen til at jeg spurte om akkurat det, er at jeg ikke visste om dette er "stort nok" problem å ta opp i en behandlingsammenheng, og jeg skal dessuten skrive et nytt brev til DPS, og må ta det med. Dessuten bor jeg alene nå, noe jeg faktisk gjør litt mot min vilje. Derfor valgte jeg å spørre om akkurat det. Det er faktisk veldig flaut for meg. Det svarte jeg nhd med, også. Men det er viktig for meg å vite at det går an å gjøre noe med dette, for dette er et virkelig stort problem for meg. Og det, og de andre fobiene, skal ikke få hindre meg i å gjøre noe dumt, flytte tilbake. Jeg håper du nå forstår bedre hvorfor jeg spurte om det. Beklager at jeg plager deg med mine innlegg. Men hvorfor kan du ikke bare overse de da? Det er jo mange andre innlegg du kan lese i stedet for.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fedup Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Må si jeg synes det kan bli litt mye av det gode. Støtter innlegget om at du trenger bekreftelse på alt. Det er vel også årsaken til at du postet dette innlegget, du vil at vi alle skal si at det er bra. Men, jeg unner deg å bruke mediet så bare fortsett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvor småting blir veldig store? Nå må du for pokker gi deg. Mener du virkelig at mishandling og vold er småting? Er det noen som er selvsentrert her, er det vel deg. Hopp over Jente31s innlegg, og hold heller klokelig kjeft heretter. Hiss deg ned, jeg siktet til musefobien og det vet du godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rrose Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sorry, her kommer et litt lenger svar til dere alle.. Visste ikke helt om jeg skulle poste dette innlegget, i "frykt" for å bli oppfattet som enda mer masete, oppmerksomhetskrevende eller noe. Det er heller ikke ment som å slakte noens meninger. Alle må få ha sin mening, det er noe jeg respekterer og har lært her. Det sa jeg også til vedkommede. Jeg setter stor pris på kritiske tilbakemeldinger, det er faktisk noe jeg lærer aller mest på. Iallefall så lenge denne er rettferdig. Jeg vil gjerne tenke annerledes, og på denne måten komme videre. Men det jeg ikke liker, er når noen "beskylder" meg for å være noe jeg ikke er. Noe jeg føler jeg ble.. Spm i overskriften var jo bl.a om jeg er ego... Jeg hadde lyst til å overse det. Men innerst inne gjorde dette meg usikker. Men jeg tenkte, at kansje kan jeg lære noe utav denne tråden også. Som feks at jeg må bli sterkere, og lære meg å overse slike menigsløse kommentarer. Derfor valgte jeg å poste dette innlegget. Det at noen mener jeg skriver mye, har jeg ikke noen problemer med å forstå. Det respekterer jeg. Jeg må nok også bare respektere at noen mener jeg er/virker selvsentrisk. Det er også noe jeg må lære meg til. De som måtte mene jeg gjentar meg selv, får ha sin mening om det. Jeg mener jeg ikke gjør det. Jjo, hva bruddet angår, har jeg nok måttet ha ting inn med teskje. Men jeg føler jeg har gått fremover, og ikke tilbake. Jeg har mye å lære, og jeg har mye å tak i, derfor mange spm. Men meg om det. Forresten er jeg mye ute, og blant folk. Jeg isolerer meg ikke foran dataen:-) Jeg forsøker også å bidra til andre, der jeg er sikker og kan svare. Jeg er også klar over at en kan oppleve liten eller ingen respons. Jeg har aldri hatt problemer med å forstå det, om jeg ikke får svar. Jeg har opplevd å ikke få svar flere ganger, og da har jeg tenkt; at kansje har ikke noen svar på akkurat det spm, kansje har de nok med seg selv, kansje har de ikke sett spm mitt, kansje vil de svare men er usikker, eller kansje er de lei av å svare meg. Det er helt ok :-) Men det jeg derimot alltid har vært redd for, er om jeg blir oppfattet som masete og oppmerksomhetskrevende. Det har aldri vært min hensikt. Egentlig liker jeg ikke mye oppmerksomhet, å være i "sentrum", heller. I starten hadde jeg jo ofte "5 smilefjes"i mine innlegg også, i ren usikkerhet over å føle at jeg maser.. Men jeg har kommet lenger hva dette gjelder også, og jeg er heller ikke like "redd" legen på samme måte som før. Han har kommentert min forandring. Så ja, jeg har kommet mye lenger enn noen tror, ved hjelp av DOL i påvente av behandling. Jeg mener jeg har brukt ventetiden effektivt. Til de som måtte mene det er slitsomt med innlegg fra meg, beklager jeg det, men det er fullt mulig å overse og ikke svare på disse. Jeg er ikke ute etter medlidenhet, oppmerksomhet eller noe sånt, om noen tror det. Jeg har bare mye å ta tak i. Men jeg klarer det ikke helt alene, jeg er bl.a avhengig av innspill, motbør, støtte, og noen ganger bekreftelse på om jeg gjør ting riktig eller ikke osv. Uansett: tusen takk til dere alle. Jeg trengte å høre deres synspunkter, både ros og ris :-) Hei Jente 31 Jeg husker engang jeg var på bar og møtte en fyr som jeg kjente fra før av. Mannen er alkis har kone og flere barn. Han sliter ganske enkelt psykisk. Han ropte på meg da jeg kom forbi. Han hadde nettopp fått høre at hans eks kammerat og mn eks kjæreste hadde mishandlet meg over flere år. Han var meget sjokkert over dette. Du som er så tynn og spinkel sa han...han lurte på hvordan det gikk. Jeg fortalte han at jeg gikk i terapi og at det virkelig var å anbefale. Jeg var dypt inne i disse prosessene på den tiden. Han svarte at han følte det som om han ville bli veldig ego om han skulle gå i terapi. Jeg svarte at det er mer ego å la være! Jeg opplever at du kjemper hardt for å komme videre. At man er sentrert rundt seg selv i denne perioden er da helt naturlig. Men det er IKKE EGO. Dessuten synes jeg at internett og slike chattesteder som dette her er steder som bare kan brukes. Om folk føler seg irritert av det får være deres problem! Syns du er lur jeg som fortsetter arbeidet du har startet på. Det er hardt arbeid det å komme seg ut av det du nå har kommet deg ut av!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratsjratsj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Må si jeg synes det kan bli litt mye av det gode. Støtter innlegget om at du trenger bekreftelse på alt. Det er vel også årsaken til at du postet dette innlegget, du vil at vi alle skal si at det er bra. Men, jeg unner deg å bruke mediet så bare fortsett. Ja! bare se hvor lang denne tråden er også. Men jeg skjønner jente 31 har det tøfft. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hiss deg ned, jeg siktet til musefobien og det vet du godt. Så det å ha en slik fobi er en bagatell..? Dessuten vil jeg gjerne høre hva du mener med at jeg er så selvsentrert. Hva du legger i dette ordet? Så skal jeg tenke over det og prøve å forstå. For om jeg er det, vil jeg gjerne vite det, så jeg kan forandre meg. Jeg har fått høre det motsatte, skjønner du. At jeg må slutte å ta hensyn til og ta vare på alle andre og ikke meg selv.. Fordi jeg har slitt meg ut på det.. Men det kan jo være at jeg har misforstått også :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ratsjratsj Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Så det å ha en slik fobi er en bagatell..? Dessuten vil jeg gjerne høre hva du mener med at jeg er så selvsentrert. Hva du legger i dette ordet? Så skal jeg tenke over det og prøve å forstå. For om jeg er det, vil jeg gjerne vite det, så jeg kan forandre meg. Jeg har fått høre det motsatte, skjønner du. At jeg må slutte å ta hensyn til og ta vare på alle andre og ikke meg selv.. Fordi jeg har slitt meg ut på det.. Men det kan jo være at jeg har misforstått også :-) Jeg tenker at du må bruke uendelig lang tid på pcn(det er jo så mange innlegg og svar fra deg) Det kan vel kanskje virke som noe selvsentret ettersom du har barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/#findComment-2229089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.