Gjest Jente31 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Eg ser det som du jobber hardt med deg sjølv og den nye situasjonen. Og du bruker DOL for å kome vidare. Eg oppfatter innlegga dine som veldig konstruktive. Kanskje fordi eg føler arbeidet som ligg bak - du vil gjere rette valg, du vil ha bekreftelse fordi du famler i ukjent terreng. Det er naturleg å ville ha "veiledning" av nokon som har gått veien før. Har eit bilde frå mi terapitid: Såg det som eg stod i ei elv med sterk straum. Eg trengte hjelp til å finne steinane eg kunne gå på for å kome over. Eg hadde ikkje gått der før! Du er modig som tør å bruke DOL. Eg torte ikkje skrive i DOL då eg var sårbar. Takla ikkje å få kritikk. Derfor las eg mest - men hadde veldig lyst å skrive også :-) Eg set pris på di oppriktigheit. Tusen tusen takk.. Du beskriver det akkurat slik jeg føler det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/275922-nhdandre-ikke-ok-%C3%A5-bruke-dol-er-jeg-ego/page/3/#findComment-2229631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.