Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilius

Jeg er helt fortvilet og føler meg så skyldig. Vet at det jeg gjorde var fryktelig dårlig gjort og jeg vil så gjerne gjøre det "godt" igjen. Men jeg vet bare ikke hvordan, derfor håper jeg dere har noen tips til hvordan jeg skal gå frem.

For noen dager siden var jeg på besøk med en gammel tante. Det har vært veldig vonde og smertefulle uker siste tiden. Jeg fant imovane på badet hennes, 30 stk og tok 10 stk, altså et brett.

Føler meg nå i etterkant helt syk av skyldfølelse. Jeg er så glad i denne tanta mi, og vil ikke at hun skal tro noe vondt om meg. Hun vet ikke om mine psykiske problemer.

Hun bor et stykke unna, men vurderer å ta bilen i dag og besøke henne for å "gjøre opp" for meg.

Men hvordan sier man noe sånt? Hvordan gå frem? Håper dere har noen innspill. Jeg ønsker ikke "moralistiske" innlegg, for jeg vet inderlig godt fra før at dette ikke var noe særlig gjort av meg. Men jeg har stort sett vært en ærlig person gjennom hele livet mitt og det ønsker jeg fortsatt å være selv om dette skjedde.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/275926-hvordan-skal-jeg-g%C3%A5-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ghb64

Du har helt sikkert hatt dårlig samvittighet for dette, så det er nok best å få det "ut av verden". Jeg er av den rett fram praktiske typen så jeg hadde reist bort til henne å sagt det rett ut hva som har skjedd. Blir det for tøft kan du kanskje ringe på forhånd å si det på tlf.? Dette blir sikkert ikke så hyggelig, så tenk igjennom hva du skal si og på hvordan hun kan reagere. Jeg synes det er lettere å takle andres reaksjon hvis jeg er forberedt. Lykke til.

Gjest ratsjratsj

Hei..

for en vanskelig situasjon du har satt deg selv i,men du gjør nå det rette med å ordne opp:)

Om du ikke har brukt tablettene så er jo en mulighet å legge de på plass igjen.

Dette er om du ikke klarer å snakke med henne om det.

Om du har brukt de så synes jeg du skal kontakte legen din for å få imovane,for så å levere tilbake til henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...