Gjest Karlll Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 Er dette et bra treningsopplegg: Jogge 3-4 ganger i uka. Push-ups,Sit-ups,Hand- Ups 1 gang i uka. Noe jeg burde forandre på ? Takker for svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karlll Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 Glemte noe: 2 av de fire gangene jeg trener jogging er da intervall trening. Så da blir det 2 dager med jogging og 2 dager med Intervall trening. Er dette et bra opplegg ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karlll Skrevet 19. mai 2001 Del Skrevet 19. mai 2001 Åssen er det dere trener intervall trening ? er nemlig ikke sikker på om jeg gjør det riktig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, det så helt fint ut det. Men pass på at du trener riktig i forhold til det du tåler og kan tilpasse deg. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.