Gå til innhold

Hva var din lunsj i dag?

hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To brødskiver. En med kjøttpålegg, salat, tomat og paprika. 1/2 med makrell i tomat, 1/2 med rekesalat, fiskepudding og crabstik.

Forhåpentligvis varer det fram til middag, men ofte må jeg spe på med et knekkebrød kl. 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

1 1/2 slik rugbrødskive, skikkelig grov, som er pakket i plasteske med 6 skiver i pakka.

1/2 med leverpostei, 1/2 med laks, 1/2 med kalkun falukorv, også hadde jeg noen sukkererter, noen små plommetomater, litt agurk ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

2 knekkebrød med philadelphiaost på. Er så kvalm om dagen, så jeg må tvinge i meg mat, men faktisk så smakte knekkebrødene godt i dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Mannen min og jeg er syke her hjemme i dag, mens ungene er på skole og barnehage. Vi har nettopp hatt en deilig lunsj sammen:

2 nystekte små baguetter hver, jeg hadde gulost og brunost på, som nesten smeltet.... Et glass juice, et glass melk, en kopp kaffe og et glass biola :-)

Til dessert hadde vi hvert vårt wienerbrød! MMmmmmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 måneder senere...
candyqueen_83

En havrekjeks, jeg prøver å slanke meg men går ikke ned et gram :o)

Det skjønner jeg, om hele lunsjen din var en havrekjeks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Hvordan fant du dette gamle innlegget. Det er jo fra mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg litt tørka bananer (med honning?) på jobb som jeg spiste i 10-11 tida, og så hadde jeg tre skiver melomgrovt brød med chorrizzo-pølse og baconost. Drakk vann og kaffe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fant du dette gamle innlegget. Det er jo fra mai :)

Vittig! Ser at min kjære og jeg hadde lunsj hjemme alene den dagen. Kan ikke huske at vi var syke samtidig i mai? Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Det var ikke jeg som fant det, men Dorthe :o)

Ja det ser jeg jo nå. Er det lite liv så får vi finne noe gammelt vi kan svare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å gå ned, nå slutter jeg snart å spise og bare faster til jeg har gått ned 10 kg. Jeg har ikke tid å vente, jeg må ned nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Men jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å gå ned, nå slutter jeg snart å spise og bare faster til jeg har gått ned 10 kg. Jeg har ikke tid å vente, jeg må ned nå ;)

Kanskje du må spise mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må spise mer :o)

Nei, det har jeg gjort i to uker nå og lagt på meg tre kg og jeg har spist sunt og ikke snop eller brus.

Så jeg må si jeg er litt i beit nå. Jeg har bare spist kjøtt og grønnsaker, egg, og kanskje to brødskiver og en smoothie og spist fire ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...