candyqueen_83 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, det har jeg gjort i to uker nå og lagt på meg tre kg og jeg har spist sunt og ikke snop eller brus. Så jeg må si jeg er litt i beit nå. Jeg har bare spist kjøtt og grønnsaker, egg, og kanskje to brødskiver og en smoothie og spist fire ganger om dagen. Kanskje du spiser for lite fett.. hehe.. Nå prakker jeg lavkarbo på alle. Men det er bare for at jeg selv har skjønt hvor mye bedre følelse man får i kroppen. Ikke oppblåst og slapp lenger ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Kanskje du spiser for lite fett.. hehe.. Nå prakker jeg lavkarbo på alle. Men det er bare for at jeg selv har skjønt hvor mye bedre følelse man får i kroppen. Ikke oppblåst og slapp lenger ) Nei, jeg tror ikke det heller. Steker i rapsolje og spiser omega 3 hver dag. Og bruker lettmelk i kaffen. Jeg tror rett og slett jeg spiser for mye i forhold til energien jeg forbrenner. Elsker koteletter og spiser også fettet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, jeg tror ikke det heller. Steker i rapsolje og spiser omega 3 hver dag. Og bruker lettmelk i kaffen. Jeg tror rett og slett jeg spiser for mye i forhold til energien jeg forbrenner. Elsker koteletter og spiser også fettet. Hmm.. Det skal ikke være greit nei ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kanskje du spiser for lite fett.. hehe.. Nå prakker jeg lavkarbo på alle. Men det er bare for at jeg selv har skjønt hvor mye bedre følelse man får i kroppen. Ikke oppblåst og slapp lenger ) For lite fett? Da jeg var hos legen sist sa han at jeg ikke skulle steke mat blant annet. (Jeg gjør det jo alikevel av og til...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hmm.. Det skal ikke være greit nei ) Det er faktisk ingen som kan svare meg, ikke legen, ikke ernæringsfysiolog, så jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 For lite fett? Da jeg var hos legen sist sa han at jeg ikke skulle steke mat blant annet. (Jeg gjør det jo alikevel av og til...) For lite fett ja.. Om man da ikke hiver innpå med brød og poteter. ) Mangler kroppen fett, tviholder den på alt fett den får inn, og man går ikke ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 For lite fett ja.. Om man da ikke hiver innpå med brød og poteter. ) Mangler kroppen fett, tviholder den på alt fett den får inn, og man går ikke ned i vekt. Jeg spiser helst knekkebrød, og poteter er godt (men vi har det ikke hver dag). Jeg har ikke smør på knekkebrød/brødskive, og jeg trodde jeg skulle kutte ut alt fett jeg kan unngå. Slik forsto jeg det på legen, i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Vafler!! Hadde litt grovt mel i også da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Vafler!! Hadde litt grovt mel i også da Nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg spiser helst knekkebrød, og poteter er godt (men vi har det ikke hver dag). Jeg har ikke smør på knekkebrød/brødskive, og jeg trodde jeg skulle kutte ut alt fett jeg kan unngå. Slik forsto jeg det på legen, i alle fall. Om man spiser vanlig/mye karbohydrater kan man ikke spise så mye fett uten å legge på seg, men jeg går på lavkarbo og da skal man spise meierismør til man spyr Og det kan faktisk senke kolesterolet ) Hørtes ikke ut som om Dorthe spiste så mye karbohydrater, derfor jeg nevnte det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Om man spiser vanlig/mye karbohydrater kan man ikke spise så mye fett uten å legge på seg, men jeg går på lavkarbo og da skal man spise meierismør til man spyr Og det kan faktisk senke kolesterolet ) Hørtes ikke ut som om Dorthe spiste så mye karbohydrater, derfor jeg nevnte det. Ok. Det høres litt merkelig ut å spise fett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Om man spiser vanlig/mye karbohydrater kan man ikke spise så mye fett uten å legge på seg, men jeg går på lavkarbo og da skal man spise meierismør til man spyr Og det kan faktisk senke kolesterolet ) Hørtes ikke ut som om Dorthe spiste så mye karbohydrater, derfor jeg nevnte det. (Men jeg kjenner jo ikke til kuren.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ok. Det høres litt merkelig ut å spise fett... Enig ) Men fett alene forbrenner fett ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Enig ) Men fett alene forbrenner fett ) Virkelig? :-o Jeg prøver nå bare å spise sunt, jeg. (Ikke så lett alltid...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Forloren hare! *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Forloren hare! *knegg* :-O 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.