Gå til innhold

Fridag i morgen??

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen meg! :)
Skrevet

Folk snakker om at d skal være fridag i morgen.. men d er jo ikke en helligdag. 17. mai er jo på en helligdag..kristi himmelfartsdag.

Kanskje d er halv dag, dagen før??

Skrevet

Niks, ikke halv dag, men våre avdelinger som vanligvis har åpent til kl. 19 stenger i morgen kl. 18.

Skrevet

Nei, 16. mai er en vanlig da. (Bortsett fra for russen da :))

Skrevet

Nei, 16. mai er en vanlig da. (Bortsett fra for russen da :))

Ikke når 16. mai er dagen før himmelspretten. :o) Vi stenger i alle fall kl. 18 mot normalt kl. 19.

Skrevet

Ikke når 16. mai er dagen før himmelspretten. :o) Vi stenger i alle fall kl. 18 mot normalt kl. 19.

Ooo! 1 Time!

Gjest annlovinda
Skrevet

Har en bekjent som jobber i et lo-forbund. De slutter 12-13 tida i morgen, som de visstnok alltid gjør dagen før en helligdag.

Skrevet

Tror det er sjelden man har fri før himmelspretten. Jeg har aldri opplevd det, i alle fall.

Heldige dere da!

Gjest hilsen meg! :)
Skrevet

takk for svar..fant ut av d..ringte til norsk industri..da vi er en teko bedrift har vi bare halv dag i morgen. Etter kl 18.00 er det fri uansett..derfor butikker og alt stenger da. Og skiftarbeid skal være før 18..

Kjekt! :)

Skrevet

Tror det er sjelden man har fri før himmelspretten. Jeg har aldri opplevd det, i alle fall.

Heldige dere da!

I gamle dager - dvs. i denne sammeheng før fleksitid ble vanlig - hadde enkelte store bedrifter (som kommunene) halv dag onsdag før Kr. Himmelfart. Noen har det ennå.

Skrevet

I gamle dager - dvs. i denne sammeheng før fleksitid ble vanlig - hadde enkelte store bedrifter (som kommunene) halv dag onsdag før Kr. Himmelfart. Noen har det ennå.

Så heldig for dem :)

Jeg har aldri opplevd det, men så har jeg heller aldri jobbet i kommunen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...