Gå til innhold

hvor gjør man av gamle VHS filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle blitt kvitt noen gamle VHS filmer, men finnes vel ingen som tar imot slikt?? Forventer ikke å få noe for dem, men vil ikke kanste dem rett i søpla heller..

Skrevet

Jeg solgte mine til en latterlig lav pris på qxl.no. (10-12 filmer til 150 kroner eller noe sånt, kjøper betaler porto).

Skrevet

Fretex? I alle fall selger de brukte vhs der her i Trondheim.

Skrevet

Jeg solgte mine til en latterlig lav pris på qxl.no. (10-12 filmer til 150 kroner eller noe sånt, kjøper betaler porto).

Det er det fine med qxl, det er alltid noen der ute som har interesse av noe du syns er skrot :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Gi det bort eller selg det for en rimelig penge.

På "finn.no" så er "gies bort" annonser gratis å sette inn.

:)

Skrevet

Det er det fine med qxl, det er alltid noen der ute som har interesse av noe du syns er skrot :)

Ja, jeg har kvittet meg med litt av hvert der, gitt!

Jeg hadde en defekt minidiscspiller liggende, som hadde ligget og støvet ned i flere år, men som i sin tid var rimelig dyr. Den gikk for en liten hundrelapp, tror jeg. Jeg gadd ikke prøve å få noe mer heller, da. Men det føles bedre å få en 50-lapp eller en 100-lapp for ting, enn bare å hive det. Eventuelt kan man jo gi det bort, da. Alt er bedre enn at det går i søpla/til gjenvinning uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...