carmela Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Skulle blitt kvitt noen gamle VHS filmer, men finnes vel ingen som tar imot slikt?? Forventer ikke å få noe for dem, men vil ikke kanste dem rett i søpla heller.. 0 Siter
Cinthia Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Jeg solgte mine til en latterlig lav pris på qxl.no. (10-12 filmer til 150 kroner eller noe sånt, kjøper betaler porto). 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Fretex? I alle fall selger de brukte vhs der her i Trondheim. 0 Siter
kragens Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Jeg solgte mine til en latterlig lav pris på qxl.no. (10-12 filmer til 150 kroner eller noe sånt, kjøper betaler porto). Det er det fine med qxl, det er alltid noen der ute som har interesse av noe du syns er skrot 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Gi det bort eller selg det for en rimelig penge. På "finn.no" så er "gies bort" annonser gratis å sette inn. 0 Siter
Cinthia Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Det er det fine med qxl, det er alltid noen der ute som har interesse av noe du syns er skrot Ja, jeg har kvittet meg med litt av hvert der, gitt! Jeg hadde en defekt minidiscspiller liggende, som hadde ligget og støvet ned i flere år, men som i sin tid var rimelig dyr. Den gikk for en liten hundrelapp, tror jeg. Jeg gadd ikke prøve å få noe mer heller, da. Men det føles bedre å få en 50-lapp eller en 100-lapp for ting, enn bare å hive det. Eventuelt kan man jo gi det bort, da. Alt er bedre enn at det går i søpla/til gjenvinning uansett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.