Gjest vil bli fort frisk Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Datteren min var ute i regnværet med skolen på tur i går, ble skikkelig bløt. Var våt i noen timer. Fikk veldig vondt i halsen i går, og har det fortsatt i dag. Har hatt en del halsbetennelser i sitt liv. Sist gang var i fjor sommer. Hun har bittelitt feber og skikkelig vondt i halsen. I morgen er det tentamen på skolen. Noe hun helst skulle hatt hun også. Hun holder senga i dag. Men noen gode råd for å bli fort kvitt halsvondt? Hun har nå tatt paracet i dag noen ganger. 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Mener å ha hørt her at det er veldig virksomt med ullsokker på. Man må være varm og god. Melk med honning er jo en klassiker. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Jeg tar alltid svarthyll ekstrakt med Antivirin så fort jeg kjenner antydning til halsvondt. Da går det stort sertt over i løpet av noen timer. Fås kjøpt på apotek. Hele flasken skal tas i løpet av 3 - 4 dg, dvs. 1 ss fire ganger pr. dag. 0 Siter
Gjest vil bli fort frisk Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg tar alltid svarthyll ekstrakt med Antivirin så fort jeg kjenner antydning til halsvondt. Da går det stort sertt over i løpet av noen timer. Fås kjøpt på apotek. Hele flasken skal tas i løpet av 3 - 4 dg, dvs. 1 ss fire ganger pr. dag. Tusen takk for svar. Var på apoteket i går ettermiddag, så da forsøker hun. 0 Siter
Gjest vil bli fort frisk Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Mener å ha hørt her at det er veldig virksomt med ullsokker på. Man må være varm og god. Melk med honning er jo en klassiker. Tusen takk for svar og gode råd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.