Gå til innhold

Alternativ 17.mai?

Anbefalte innlegg

Gjest bienbuzz
Skrevet

Jeg unngår byen 17.mai, og har ikke barn.

Hva skal dere andre som ikke har barn?

Gjest Tar det som en fridag
Skrevet

Sove lenge, spise god mat og bare slappe av.

Gjest Orpha
Skrevet

17 mai er ikke en av de merkedagene jeg synes er vanskeligst.Det er bare en dag midt i uka og er fort og greit over.Kanskje jeg skal spise middag med familien.Jeg skal tilbake til hverdagen på fredag igjen og synes det er utrolig deilig at at jeg skal få hvilt ut og slappet ut og tid til å gjort noe husarbeid og andre ting jeg har utsatt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Da jeg fremdeles var barnløs, pleide jeg å ha en lang og fuktig 17.maibrunsj med gode venner.

Skrevet

Jeg var i Oslo en 17. mai - og aldri mer!!! Dette var før jeg fikk barn, og jeg tenkte at jeg ikke kunne forstå at noen orket å ha med barn til sentrum av Oslo den dagen.

Det var jo plent umulig å komme seg noe sted. Man så ingenting og fikk ikke gjort noen ting.

Takke meg til småby-Norge :)

Skrevet

Har barn, men han skal til sin far denne 17. Mai. Så jeg har tenkt til å se ham gå i barnetoget, før jeg drar hjem, får av meg bunaden og lager meg en bedre middag. Så slappe av og se en god film jeg skal leie meg.

Er mulig jeg skal ut å spise middag sammen med noen venner, men vet ikke helt om jeg orker egentlig. Er så mange folk som skal spise ute på en slik dag.

Så jeg tar det som en kjær og velkommen fridag uten kjas og mas forøvrig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...