Gå til innhold

Infeksjon i magen

Anbefalte innlegg

Gjest Siljemarie87
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 20 år. Jeg har et spørsmål. Jeg var ute å reiste i utlandet da jeg ble alvorlig syk med feber, blodig diare, slapphet og svimmelehet. Jeg havnet på sykehuset og fikk diagnosen: (som står på spansk) Tifoidico o 1:80, paratyphico B 1:40 og Proteus OX 1:160. Når jeg kom hjem til Norge fikk jeg ny diagnose, og det var at jeg hadde fått salmonella og en annen infeksjon. Jeg har aldri fått noe svar på hva det var jeg hadde i utlandet, utenom at det var veldig alvorlig. Så jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med en liten "oversettelse" på hva det var jeg fikk i utlandet, som sannsynligvis er det jeg har fått tilbake igjen før jeg kom hjem til Norge. Er enda ikke frisk og har gått på tabletter som flagyl men ingenting hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...