orpah Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Driver psykologer og psykiater og analyserer sine kolleger mye?.At de i lunsjpausen feks i en samtale også driver med litt analysering etc selv om man prater om helt trivielle ting som ikke har noe med psykiatri å gjøre. Alltså har de en slags tankeleser gave at de ser igjenom mennesker om de feks sliter litt med sine ting selv om man ikke viser det i samtaler. 0 Siter
duffen Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hvorfor skulle de det??? De er jo helt vanlige mennesker som deg og meg;og er sikkert opptatt avhelt andre ting enn å analysrer hverandre. Dessuten,lunspausen er koert; da er det godt å kunne koble helt ut med andre tanker,og helt annen type samtaler, tror jeg,.. 0 Siter
Gjest manglernickidag Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Neida. Har psykologer og leger i vennekretsen- og dette er lite å bekymre seg om. Du kan like gjerne analysere h*n som h*n analyserer deg. Det er vel slik man blir kjent med mennesker? :-) 0 Siter
soleil Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 De kan jo ikke lese tanker. Men vil tro at folk som har slik utdannelse er mer enn gjennomsnittet nysgjerrig og interessert i andre mennesker. Tror nok de spøker og ler og snakker om hverdagslige ting mer enn de sitter og analyserer. De har nok behov for å resette hjernen i pausa for å bli klar for nye pasienter og nye utfordringer. :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hvorfor skulle de det??? De er jo helt vanlige mennesker som deg og meg;og er sikkert opptatt avhelt andre ting enn å analysrer hverandre. Dessuten,lunspausen er koert; da er det godt å kunne koble helt ut med andre tanker,og helt annen type samtaler, tror jeg,.. Tror ikke de gjør det. Hvis de gjør det kan det vel kanskje kalles et sosialt problem å bry seg om noe de egentlig ikke har noe med. Enda verre hvis de ytrer det de tenker. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Nei, små forvirrede damer i 60/70 årene med bingo som eneste hobby og en hofte som skranter er LANGT skumlere. Tro meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.