Gå til innhold

kjede-mail

Anbefalte innlegg

Gjest jaiiks
Skrevet

Blir gal av alle som desperate sender rundt kjedemail og sms`er til en hver tid,hvor kommer alle disse fra?hvem er det som finner på alt dette tøvet om både det ene og det andre av ulykker og uhell i både liv og kjærlighet og grøss og gru om man ikke sender videre til "30 av sine nærmeste venner".

Gjest Silver Fairy
Skrevet

La vær å sende dem videre så sparer du i alle fall 30 nye for mannskiten! Jeg sender i 99,9% av tilfellene aldri mailen/sms'en videre. Det merkelige er at det ofte er kvinner over 50 som holder liv i disse kjedesms'ene. :P

Gjest jaiiks
Skrevet

La vær å sende dem videre så sparer du i alle fall 30 nye for mannskiten! Jeg sender i 99,9% av tilfellene aldri mailen/sms'en videre. Det merkelige er at det ofte er kvinner over 50 som holder liv i disse kjedesms'ene. :P

hehe:-p

nei jeg sender ytterst sjeldent disse videre.men har noen kjente som tar helt av med disse greiene her,og fyller innboksen min og andres hele tiden.jaja,noen er vel mer "overtroiske" enn andre.:)

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg blir nesten fornærmet når jeg får en kjedemail eller kjede-sms, har de ikke noe bedre å si til meg? Jeg vil heller høre at de har hatt en fin dag, og lurer på hvordan det går med meg. Jeg sender de aldri videre, men kan kanskje sende et svar, noe ala: Hei, hvordan går det med deg da? osv.

De jeg liker, er jule og nyttårsmeldinger med kreative løsninger (fine dikt etc) og slike kjedemeldinger som kom f.eks. etter 2004-tsunamien, der telenor donerte pengene de fikk inn.

Gjest jaiiks
Skrevet

Jeg blir nesten fornærmet når jeg får en kjedemail eller kjede-sms, har de ikke noe bedre å si til meg? Jeg vil heller høre at de har hatt en fin dag, og lurer på hvordan det går med meg. Jeg sender de aldri videre, men kan kanskje sende et svar, noe ala: Hei, hvordan går det med deg da? osv.

De jeg liker, er jule og nyttårsmeldinger med kreative løsninger (fine dikt etc) og slike kjedemeldinger som kom f.eks. etter 2004-tsunamien, der telenor donerte pengene de fikk inn.

Ja enig med deg der!! har spesielt en persom som bare sender meg sånne ting på mail og sms men hører aldri noe ellers.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...