Gå til innhold

Hjelp, facebook, fort!!!

Anbefalte innlegg

Gjest facebook noot
Skrevet

Hvordan i all verden kan jeg slette meg selv der?? Jeg registrerte meg for å snoke litt, men brukte min vanlige e-mail adresse og det vil jeg ikke!

Hjelp meg...

Skrevet

Det er et valg for det nederst på profilsida di, visst. (Cancel this account, eller lignende)

Gjest facebook noot
Skrevet

Nå har jeg sletta kontoen, men kan folk fortsatt se at jeg og min e mail adresse har vært pålogget, bare at jeg ikke får mailer??

Eller er hele driten slettet nå, alle mine spor:o) Stod nemlig at jeg kunne logge på med samme email og passord igjen, den er bare fryst liksom??!!

Gjest Lilliess
Skrevet

Du kan ikke slette den, bare "deaktivere" den. Altså, mailadressen din blir fremedles stående der. Og det er rett og slett umulig å slette seg derfra.

Skrevet

Dersom det er mailadressen din du er mest redd for, så kan du jo bare opprette en annen adresse og legge denne inn i stedet? Så slipper du eventuelle henvendelser på den vanlige mailen din eller at denne ligger "åpen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...