Gjest Binge Eater... Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Jeg har i mange år (hele livet...?) overspist. Noen ganger masse mat og andre ganger småspising. Dette er nesten hver dag. Pga. oppkast og slanking i perioder og mye trening har jeg imidlertid klart meg uten å bli veldig overvektig (kunne vel ha gått ned 10 kg kanskje...). Har gått på Fluoxetin i nesten ett år uten virkning og lurer på å spørre legen om å få begynne med Topimax. Har hørt at det er ganske nytt i forhold til spiseforstyrrelser (bulimi og tvangsspising). Men er redd for alle de bivirkningene som står i Felleskatalogen... Er det sånn at de bivirkningene vil opphøre med én gang (altså innen dager) man slutter på pillene eller kan jeg risikere varige bivirkninger? Har hørt at endel går ned i vekt på denne. Er det kun fordi man slutter å overspise eller gjør den noe med forbrenningen eller øker energien/aktivitetsnivået? Håper på svar fra deg, NHD Er også interessert i andres erfaringer med denne medisinen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.