Gå til innhold

vond natt

Anbefalte innlegg

Gjest Bonnier

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette nå, trenger kanskje å "skrive av meg" litt, kanskje prøve å komme på bedre tanker eller noe.

Har en av mine beste og næreste venner, en som alltid har stilt opp, på msn. Gjør det jeg klarer for å få vedkommende sint, lei, etter eller annet, så h*n holder seg borte fra meg. Jeg vil ikke såre vedkommende mer enn nødvendig. Jeg er langt nede for tiden, lefler med tanken på selvmord. Det er vel kanskje mer enn bare en tanke, men sånn har det vært før og, jeg har da overlevd da. Men jeg vil ikke ha folk for nære meg i tilfelle noe skulle skje. Bedre at de ikke liker meg...

Jeg hater å krangle, jeg takler egentlig ikke sinte folk. Og nå sitter jeg og gjør det med vilje. Krangler og gråter, gråter og krangler. Men jeg må prøve å være sterk. Det er til det beste tror jeg.

Beklager at jeg skriver dette. Men kanskje jeg kan komme på andre tanker etterhvert. Jeg ser jo det vanvittige i det. Men det er den beste løsningen jeg kan se for øyeblikket...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276026-vond-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...