Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt ny på denne chatte-greia og har et par spørsmål.

Hvis jeg chatter med to samtidig - altså i to forskjellige "bokser" - kan den ene se om jeg skriver til den andre?

Er det mulig å gjøre så det ser ut som man er avlogget for andre, selv om man er pålogget for en?

Gjest msnjepp
Skrevet

Den ene kan ikke se om du skriver til den andre, nei.

Du kan blokkere en kontakt om du ikke vil at han skal se du er pålogget. Han vil ikke vite at han er blokkert, han vil se deg som avlogget. Blokkeringen opphever du enkelt igjen. Den eneste måten han kan vite det på er om dere har felles kjente, og han sier "Jubalong er ikke pålogget, ser jeg", og den andre da sier at han ser du er pålogget.

Ellers kan du jo sette statusen til "Vis som frakoblet", og bare si i fra til den du vil prate med at du står som frakoblet, men du er egentlig pålogget.

Førstnevnte er grei om det er én eller to du ikke vil prate med, sistnevnte er grei om det er bare en eller to du -vil- prate med.

Skrevet

Den ene kan ikke se om du skriver til den andre, nei.

Du kan blokkere en kontakt om du ikke vil at han skal se du er pålogget. Han vil ikke vite at han er blokkert, han vil se deg som avlogget. Blokkeringen opphever du enkelt igjen. Den eneste måten han kan vite det på er om dere har felles kjente, og han sier "Jubalong er ikke pålogget, ser jeg", og den andre da sier at han ser du er pålogget.

Ellers kan du jo sette statusen til "Vis som frakoblet", og bare si i fra til den du vil prate med at du står som frakoblet, men du er egentlig pålogget.

Førstnevnte er grei om det er én eller to du ikke vil prate med, sistnevnte er grei om det er bare en eller to du -vil- prate med.

Ah! Tusen takk for hjelpen.

Så da kan jeg gå inn på den ene og blokkere den - og da vil vedkommende se meg som avlogget, mens andre ser meg som pålogget. Forsto jeg det riktig?

Gjest msnjepp
Skrevet

Så da kan jeg gå inn på den ene og blokkere den - og da vil vedkommende se meg som avlogget, mens andre ser meg som pålogget. Forsto jeg det riktig?

Det stemmer :)

Gjest Reynold
Skrevet

De du har blokket kan finne ut om noen har blokkert dem, så vær forsiktig så ingen blir forbanna;)

Bedre å ta på status: vis som frakoblet. Da snakker du bare med dem du vil, jeg gjør det ofte=)

Skrevet

De du har blokket kan finne ut om noen har blokkert dem, så vær forsiktig så ingen blir forbanna;)

Bedre å ta på status: vis som frakoblet. Da snakker du bare med dem du vil, jeg gjør det ofte=)

Kan du gjøre det underveis - altså mens du chatter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...