Gjest Jeg engster meg Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Hei Jeg har en cyste i hypofysen. Legen har ikke klart å konkludere med om den produserer hormoner, evt prolaktin. Gikk lenge på risperdal. Venter på endikrinolog med de bare utsetter timen min og må vente i en evighet. siden dette ble påvist har jeg gått opp 20 kg. Kan dette være mer enn kroppsfett, altså, kan jeg ha vokst, rett og slett? Blitt en forstørret utgave av meg selv? Er det mulig? Nå er det så mange ting som er uklare og jeg føler meg veldig slapp, utrolig sliten, svimmel, kvalm, fryser/svetter, deprimert osv. Er dette tegn på at cysten kan ha vokst? Jeg er så redd. Hva kan gjøres for at hormonene skal bli i balanse igjen? Kan jeg bli sånn jeg var før? Da tenker jeg på kroppsstørrelse osv. Jeg har slanket meg i et år men ikke gått ned så mye som 1 kg en gang..er veldig fortvilet.. håper på svar.. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.