Gjest Catwoman Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg fikk Risperdal med legen. Aldri vært, er ikke heller psykotisk. Han mente preparatet skulle "lime" tankene mine sammen. Jeg gikk sakte og sikkert opp, til 30 kg. Jeg ble dårlig fysisk (svimmel, kvalm, vanvittig sliten, deprimert). Jeg sluttet å rydde, lage meg middag, spise. Jeg har aldri vært depressiv. Men ble det da. Jeg har mistet så mye livskvalitet (tro det eller ei, siden jeg i utgangspunktet hadde det dårlig, det var jo derfor jeg begynte med risperdal..) at jeg nå vil gå videre med saken. Hvordan går jeg frem? 0 Siter
Gjest Catwoman Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Jeg glemte å fortelle at jeg fikk påvist godartet cyste i hypofysen. Det er uklart om det er en prolaktinom. Og jeg fikk også påvist lavt stoffskifte. Så livet mitt har endt så dårlig, jeg har det så elendig nå pga depresjon og utmattethet, at jeg er overbevist om at dette har ødelagt vanvittig mye for meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Helsetilsynet v/Fylkeslegen er rette instans. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.