Gå til innhold

Gå videre med saken, NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman

Jeg fikk Risperdal med legen. Aldri vært, er ikke heller psykotisk. Han mente preparatet skulle "lime" tankene mine sammen. Jeg gikk sakte og sikkert opp, til 30 kg. Jeg ble dårlig fysisk (svimmel, kvalm, vanvittig sliten, deprimert). Jeg sluttet å rydde, lage meg middag, spise. Jeg har aldri vært depressiv. Men ble det da. Jeg har mistet så mye livskvalitet (tro det eller ei, siden jeg i utgangspunktet hadde det dårlig, det var jo derfor jeg begynte med risperdal..) at jeg nå vil gå videre med saken.

Hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276057-g%C3%A5-videre-med-saken-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

Jeg glemte å fortelle at jeg fikk påvist godartet cyste i hypofysen. Det er uklart om det er en prolaktinom. Og jeg fikk også påvist lavt stoffskifte. Så livet mitt har endt så dårlig, jeg har det så elendig nå pga depresjon og utmattethet, at jeg er overbevist om at dette har ødelagt vanvittig mye for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...