Gå til innhold

Nedover nedover nedover

Anbefalte innlegg

Gjest sekundtikker

Jeg ringte legen i dag. Avtalte time, og ba om å få den om tre uker. Fordi jeg kanskje får et fint vikariat, som varer to uker, i tillegg til den jobben jeg har. Mest av alt har jeg lyst til å gå til legen nå. Jeg har lst til å legge meg på gulvet, lukke øynene, og be ham ta alle testene han må ta for å finne ut av det. Jeg har gått årevis i terapi. Sju år nå. Tre forskjellige terapeuter. To omganger anti-depressiver. I november trodde jeg at jeg var frisk. Det trodde psykologen også. Så kom februar. Og jeg har sunket siden. JEg orker ikke mer. I løpet av dagen svinger humøret og energien absolutt hele tiden. Jeg føler meg borte, i ett med taket på t-banestasjonen, for tydelig, for usynlig, for gråtkvalt... Alt. Jeg orker ikke mer. Jeg kommer ikke til å ta live tmitt, men jeg orker så vidt å være her nå. Så jeg er ikke her. Men jeg må visst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276090-nedover-nedover-nedover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...