Lillemus Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå har jeg prøvd Tirumph TriAction workout og den passet overhode ikke meg! Den satt greit rundt brystkassen, men stroppene lot seg ikke korte inn nok og cupene ga overhode ikke noe støtte til brystene. Noen som har en annen sports-bh å anbefale? Bruker vanligvis 75E, men kan gå ned til 75D/75DD om de er store i str. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg bruker en fra Champion, husker ikke hva modellen heter, men den har tre hefter bak, og koster 399.-. Mitt problem med sports-BH'er er at jeg har så tynn hud på puppene at mange BH'er gnager på huden når jeg løper, og å gå i dusjen etter en slik løpetur er ikke hyggelig... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg bruker en fra Champion, husker ikke hva modellen heter, men den har tre hefter bak, og koster 399.-. Mitt problem med sports-BH'er er at jeg har så tynn hud på puppene at mange BH'er gnager på huden når jeg løper, og å gå i dusjen etter en slik løpetur er ikke hyggelig... mvh Au da - det høres ikke godt ut nei! Den Babette anbefalte hadde bare helt tynt stoff i cupene, så selv om den var god ellers var det jo ingen støtte til selve puppen. Dessuten fikk puppene mine en veldig merkelig fasong i den... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article992516.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1179661048' post='3612785] http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article992516.ece Tror jeg har sett testen før, takk for at du fant den for meg! ) Tenkte på Swegmark, har hatt et par vanlige og de var gode, men _veldig_ store i størrelsen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror jeg har sett testen før, takk for at du fant den for meg! ) Tenkte på Swegmark, har hatt et par vanlige og de var gode, men _veldig_ store i størrelsen! Dette er den nye testen, gjort i april/mai 2007 - var på tv2 for noen uker siden. Utfallet av testen er meget likt den forrige testen som ble gjort for 3-4 år siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.