Gjest FreedomOfTheMind Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Det er så mange som kjemper for en god sak for tiden. Det er trendy. Så jeg slenger meg på. Min sak skal være å avskaffe all psykiatri. La oss utdanne flere filosofer og sexologer! La de få jobbene. For det er jo det det handler om - troen og sexen. 0 Siter
happylitium Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Kjemp i vei og drit i alle de som faktisk får god hjelp av psykiatrien. Har du filosofert over om du er ørbittelitt paranoid? 0 Siter
Adriana Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Husk at de aller aller fleste oppsøker psykiatrien av fri vilje for å få hjelp og dersom de føler at det ikke har noe for seg så kan de slutte. Jeg tror det er tvangsbruk i psykiatrien du er imot. Du får i hvert fall ikke lov til å avskaffe MIN psykolog! :-O 0 Siter
Gjest kaffedama Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Hehe :-) Du har et poeng; sex og tro. Hva er vel livet uten de to tingene. Men avskaffe psykiatrien, ja da får jeg et problem...kan du heller finne noe annet å kjempe for hvis du skal være trendy? Ha en fin 17. mai :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Og god. Kjemp heller for å bygge opp psykiatrien sier nå jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.