Gå til innhold

Reaksjoner på RITALIN

Anbefalte innlegg

Gjest adhddama

føler alt er som Kjerringa med strømmen når det gjelder meg,, har ADHD og går på 40 mg ritalin til dagen, det jeg reagerer på i forhold til andre som får det er: jeg spiser hele tiden, har lagt på meg ca 15 kg på et halvt år,pupillene mine er små, nesten umulige å legge merke til, før var jeg ekstremt aktiv, no orker jeg nesen ingen ting, har konsant ondt i hode, leddene og kroppen ellers, vet ikke helt hva som føregår snart, alle bivirkningene mine er jo motsatt av andre sine ??? noen logiske svar på dette, spessielt det med pupillene er et mysterium syns vi, at dei skl reagere med å forsvinne på ritalin, legene også reagerte på dette, har ikke tatt andre ting, dette er også blitt stadfestet med blod og urinprøver. håper du har et eller anna svar til meg, På forhand Tusen Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276109-reaksjoner-p%C3%A5-ritalin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...