Gå til innhold

Kan jeg få tabletter mot akutt angst/depresjon/

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig, og sliten.

Avogtil får jeg enorme svigninger i humøret, og plutselig kan jeg få for meg at jeg ikke klarer stå, ikke klarer sitte, ikke klarer leve..

Kan jeg spørre psykiateren min om det finnes noe hjelp for meg? f.eks valium eller lignende..

Jeg har et brett med valium liggende her hjemme, men tør ikke ta dem i tilfelle jeg gjør noe galt.

Men 17mai og alt ståket og stresset rundt det har gjort at jeg er helt på tuppa, og bare vil gråte..

Vennlig hilsen 23-åring.

Fortsetter under...

Gjest engstelig, og sliten.

Hvis dette er en problematikk du stadig møter, bør du sannsynligvis ha en litt langsiktig løsning på det - altså samtaler og/ ellerSSRI-preparater eller liknende.

Men akutt, i dag, er det ingen ting i veien for å ta en valium.

Jeg går på cipralex 10 mg (trappet ned fra 15) og 2 mg trilafon.

Skal til psykiater imorgen, og kan høre da hva hun mener er løsningen.

Kanskje bytte tabletter totalt, og starte opp på noe nytt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...