Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er beste måte å avfette fliser i dusj på? Finner ikke noe avfetningsmiddel som funker så bra. Her er det snakk om stygge flekker, også fett/såperester mellom fugene. Vi har ikke vært spesielt flinke til å vaske dusjen så vi snakker ganske inngrodde flekker her.

Skrevet

Ajax professjonal. Det er en rosa spray. Den synes jeg virker best. Men du må nok regne med å skrubbe litt også.

Ellers fungerer også oppvaskmaskinsåpe bra. Ta litt såpe i en gamme sjampooflaske og rist med vann. Sprut på og la det sitte litt før du vasker av.

Skrevet

Jif skurekrem og sånn svamp med skrubb på den ene siden. Litt jobb, men det funker :o)

Har forresten hørt flere som sverger til Cillit Bang, men det har jeg aldri prøvd selv. Er visst sterke saker, så du bør i så fall bruke hansker.

Skrevet

Jeg tror det er anti-kalkprodukter man skal bruke på bad, avfetting er for kjøkken.

Uansett, mot fett tar du vann og en bitteliten dæsj zalo+salmiakk.

Mot kalk bruker du 50/50 vann+klorin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...