Gå til innhold

Vel blåst feiring i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finstasen gikk av med en gang jeg kom inn av døra :) Sitter med en god pysj på meg, deilig. Gratulerer med dagen forresten!! :)

Alt gikk etter planen i dag tidlig, helt til mannen min skulle ha på seg dressbuksa, den var for liten!! Vi hadde en lettere stresset far i huset da kan man si. Han fant da heldigvis ei annen dressbukse som så passe ren ut til min store lettelse :) Ellers så var dagen perfekt, et fantastisk flott sommervær jeg kun hadde drømt om at vi skulle få. Stor takk til værgudene!!

Åssen har dere hatt det da? :)

Skrevet

Har hatt en superfin dag, storkost oss. :D Deilig å slippe bunaden, selv om jeg på en måtte skulle ønske jeg hadde hatt den på. Har fortsatt ikke skiftet klær, og kommer ikke til å gjøre det.

Skrevet

Vi har hatt en kjempedag! Eldstemann marsjerte for første gang med korpset og yngstemann med skolen. Sol hele dagen, men ikke så varmt. Hyggelig grilling til slutt, og nå er det godt å slappe av.

Gjest blame
Skrevet

Jeg har hatt det så utrolig bra, selv om det kanskje ble lite feiring av dagen.

Noen venner og jeg dro på hyttetur, det ble grilling, fisking, skravling og en liten cognac i glasset til de som følte for det (og som ikke kjørte)..

Jeg elsker å være i naturen, gi meg et vann, en elv, så er jeg fascinert i timevis, jeg finner så totalt roen ved vann. Er ennå varm og myk inni meg.. hehe

Fine, fine dagen!

Skrevet

Jeg har hatt det så utrolig bra, selv om det kanskje ble lite feiring av dagen.

Noen venner og jeg dro på hyttetur, det ble grilling, fisking, skravling og en liten cognac i glasset til de som følte for det (og som ikke kjørte)..

Jeg elsker å være i naturen, gi meg et vann, en elv, så er jeg fascinert i timevis, jeg finner så totalt roen ved vann. Er ennå varm og myk inni meg.. hehe

Fine, fine dagen!

Så fint det høres ut :) Levde meg helt inn idet du skreiv jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...