Gå til innhold

Fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Jeg har slitt lenge og det vet de som har vært innom mitt nick tidligere. Går på en del tabletter og går ukentlig til samtaler. Holder hodet delevis over vann ved og bruke medisinene og noe sobril og vival i tillegg. Jeg gruer meg veldig for en rettsak jeg skal igjennom i juni, selvom jeg vet at sjansen for at vi vinner her gangske sikker. Er ikke redd for utfallet men heller den belastningen det blir.

I helga fikk jeg enda et nytt problem, og tanken på at dette er min skyld gjør at jeg nå er helt på felgen. Datteren vår ble inndratt av politiet helgen og vi ble ringt etter for og hente henne. Hun hadde ikke drukket eller brukt rusmidler men hun oppholdt seg i gatene etter kl. ti og det var ikke lov for barn under 18 år. Jeg er helt skjelven og er fryktelig redd for hva dette kommer til og bli. Kan de ta henne fra oss? Hun var selv veldig redd og hadde knekt sammen og lagt ut om hvor forferdelig hun syntes livet var og at nå var livet hennes slutt. Hun har fått probler pga. mine problemer og nå er jeg veldig fortvilet for hva jeg skal gjøre. Trodde det gikk greit med henne men hun holder det nok helt for seg selv, og ønsker ikke prate med noen om dette.

Hjelp jeg vil bare rømme siden det er jeg som lager så mye krøll

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276154-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal bekymre deg for episoden med datteren din og politiet, synes det høres ganske "uskyldig" ut.

Hvis hun sliter i større grad enn annen ungdom og trenger hjelp som følge av dette, så hadde jeg forsøkt å hjelpe henne med å finne ut av hvor hun/dere best kan henvende dere for å få til dette.

Trist å høre at du fortsatt sliter så mye.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276154-fortvilet/#findComment-2230638
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...