metalxxx Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Heisann, det jeg lurer på er hvor lang tid det tar før Cipralex virkere, om noen her inne har egne erfaringer på hvor lang til det tok før dere kjente virkningen, jeg går på 10mg som jeg har gått på i ca en uke, har hatt litt bivirkninger men ikke værre enn at det går å leve med:) har følt litt mere uro i kroppen, og slitt litt med dårlig mage, og litt liten matlyst, men dette går sikkert over etter kroppen venner seg til medisinen. Men ønsker å høre litt om hvor lang tid det tok for andre til medisinen virket. 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Synst å huske det tok ca ei veke på 10 mg før den begynte å virke. Etter ei stund måtte eg opp i 15 mg. 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Mener å huske det tok i hvertfall 3-4 uker. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Aldri. Selv ikke på 40 mg. :-) samme her 0 Siter
metalxxx Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Skrevet 22. mai 2007 Takk for svar:) jeg føler att den begynner å virke, men føler ikke att jeg er helt i mål enda, men må sikkert ta tiden til hjelp, ser det tok 3-4 uker hos noen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.