Gå til innhold

Forkjøla

Anbefalte innlegg

Gjest Har blitt syk
Skrevet

Jeg er ute etter noen halstabletter som hjelper mot vond hals. Jeg har blitt forkjøla med veldig vondt i halsen. Det er mange tabletter ute å går i markedet, men hvem har mest effekt?

Gjest Timiti
Skrevet

Dekadin synes jeg er bra. Selges på apoteket.

Gjest Har blitt syk
Skrevet

Dekadin synes jeg er bra. Selges på apoteket.

Da får jeg forsøke å komme meg på apoteket snart.

Gjest togli
Skrevet

Jeg sverger til Propolis-tabletter! Før var jeg stadig vekk forkjøla, men etter at jeg begynte med propolis for nesten ett år siden, har jeg ikke vært forkjøla en eneste gang *bank i bordet*

Jeg pleier å ta et par propolis når jeg kjenner forkjølelsen er på vei. Hver eneste gang har snevet av forkjølelse blitt slått tilbake.

Noen mener tablettene fungerer bra når man allerede har blitt forkjøla også, så det er verdt et forsøk! Du kan kjøpe propolis på helsekosten. De jeg bruker heter Green Propolis og kjøpes på nettet.

Skrevet

Jeg foretrekker Strepsil av dem jeg har prøvd.

Gjest Har blitt syk
Skrevet

Jeg sverger til Propolis-tabletter! Før var jeg stadig vekk forkjøla, men etter at jeg begynte med propolis for nesten ett år siden, har jeg ikke vært forkjøla en eneste gang *bank i bordet*

Jeg pleier å ta et par propolis når jeg kjenner forkjølelsen er på vei. Hver eneste gang har snevet av forkjølelse blitt slått tilbake.

Noen mener tablettene fungerer bra når man allerede har blitt forkjøla også, så det er verdt et forsøk! Du kan kjøpe propolis på helsekosten. De jeg bruker heter Green Propolis og kjøpes på nettet.

Takk for svaret ditt. Bestiller du de tablettene fra et bestemt nettsted, eller blir det det samme, hvor man handler de? Tenker nå ang. om de er ok i pris osv. Etter hvordan du skrev det, så hørtes dette noe jeg må teste ut. Jeg er stadig vekk syk. Nå har den vonde halsen gått over til at jeg hoster hele tiden. Blir nok frisk snart, men skal bestille slike tabletter. Så kan jeg hvertfall teste de ut før jeg igjen blir forkjøla.

Gjest togli
Skrevet

Takk for svaret ditt. Bestiller du de tablettene fra et bestemt nettsted, eller blir det det samme, hvor man handler de? Tenker nå ang. om de er ok i pris osv. Etter hvordan du skrev det, så hørtes dette noe jeg må teste ut. Jeg er stadig vekk syk. Nå har den vonde halsen gått over til at jeg hoster hele tiden. Blir nok frisk snart, men skal bestille slike tabletter. Så kan jeg hvertfall teste de ut før jeg igjen blir forkjøla.

Jeg abbonnerer på Grønn Propolis og får tilsendt tabletter annenhver måned. Her er nettsiden: http://www.biotechpharma.eu/main.asp?action=search

Før ble jeg stadig vekk forkjøla, men nå har jeg ikke vært forkjøla siden jeg begynte på tablettene (ifjor høst). Når jeg kjenner det begynner å murre i halsen, tar jeg to-fire tabletter i munnen ved leggetid (de smaker ikke godt..) og neste morgen er jeg helt fin i halsen. Moren min har samme erfaring som meg, men hun har vært litt forkjøla en gang siden hun begynte med tablettene for et år siden. Jeg er iallefall 100% sikker på at det er disse tablettene som hjelper meg!

(Ps: Jeg jobber ikke med markedsføring av tablettene, bare så det er sagt;))

Gjest Har blitt syk
Skrevet

Jeg abbonnerer på Grønn Propolis og får tilsendt tabletter annenhver måned. Her er nettsiden: http://www.biotechpharma.eu/main.asp?action=search

Før ble jeg stadig vekk forkjøla, men nå har jeg ikke vært forkjøla siden jeg begynte på tablettene (ifjor høst). Når jeg kjenner det begynner å murre i halsen, tar jeg to-fire tabletter i munnen ved leggetid (de smaker ikke godt..) og neste morgen er jeg helt fin i halsen. Moren min har samme erfaring som meg, men hun har vært litt forkjøla en gang siden hun begynte med tablettene for et år siden. Jeg er iallefall 100% sikker på at det er disse tablettene som hjelper meg!

(Ps: Jeg jobber ikke med markedsføring av tablettene, bare så det er sagt;))

Takk for linken og hjelpen. Høres ut som noen flotte tabletter. Jeg skal se å sende en bestilling på de nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...