Gå til innhold

Pleier du å bake til helgen?

hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Timiti

Ja, her bakes det som regel fredag eller lørdag. I går det ble muffins fra pose, enkelt og raskt. Men som regel bakes det rundstykker eller brød iløpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ja, her bakes det som regel fredag eller lørdag. I går det ble muffins fra pose, enkelt og raskt. Men som regel bakes det rundstykker eller brød iløpet av helga.

Jeg har lyst til å begynne med det når jeg har frihelg. Ungene kan jo få bake boller også, eller vi kan ha vafler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å begynne med det når jeg har frihelg. Ungene kan jo få bake boller også, eller vi kan ha vafler. :)

Jeg har også tenkt på det.

Koselig for ungene. Trenger jo ikke spise opp alt dersom det er kake/boller ;-)

Kan jo bake rundstykker også. Det er jo ikke så usunt hvis man er opptatt av det.

Vafler og boler er super kosemat i helgen!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg har også tenkt på det.

Koselig for ungene. Trenger jo ikke spise opp alt dersom det er kake/boller ;-)

Kan jo bake rundstykker også. Det er jo ikke så usunt hvis man er opptatt av det.

Vafler og boler er super kosemat i helgen!

Hilsen

Noe kan jo legges i fryseboksen! ;)

Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kan jo legges i fryseboksen! ;)

Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni.

Hørtes veeeeeldig veeeeldig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kun hvis det er noe spesielt. Sånn som denne helgen, da har vi feiret bursdag, og da har jeg selvsagt bakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hørtes veeeeeldig veeeeldig godt ut!

Ja, men jeg får ikke tid før jobb så det må vente....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg trodde det var slutt med det to generasjoner før meg. Mora mi som er 81 år nå bakte aldri en kake annet enn til bursdager og heller ingen andre foreldre jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minstsemannen min baker. Det er en ting du burde lære ungene med en eneste gang, kjempelurt å lære dem å kokkelere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg baker ikke spesielt til helga. Men liker å bake gjærdeig, så innimellom gjør jeg det på fridager, men egentlig sjelden til helga.

Til bursdager baker jeg kaker - og hos oss har vi bursdager i februar, mars, mai, juni og juli - så når siste bursdag er over, er jeg ganske lei kaker... Men så har søstera mi sin familie bursdag resten av året: august, september, oktober, november og desember - så det går i ett med familieselskaper hos oss, selv om vi bare er to søsken + foreldrene våre ja, i oktober og november!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Minstsemannen min baker. Det er en ting du burde lære ungene med en eneste gang, kjempelurt å lære dem å kokkelere ;)

Jeg laget en deig i går, så da laget de boller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget en deig i går, så da laget de boller! :)

Kjekt ikke sant :o)

Jeg kjøper en pose med halvfabrikata boller og så setter han igang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Kjekt ikke sant :o)

Jeg kjøper en pose med halvfabrikata boller og så setter han igang hehe.

Jeg blandet deigen, men jeg rekner med at eldste snart kan gjøre det også. :)

Jeg kjøpte også en slik pose, for det blir passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blandet deigen, men jeg rekner med at eldste snart kan gjøre det også. :)

Jeg kjøpte også en slik pose, for det blir passe.

Min er ikke helt god på å lese så det er en motivering å lese på posen også når belønningen er boller ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...