hare1365380455 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg gjør ikke, men en arbeidskollega pleier å bake kake eller boller hver fredag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timiti Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, her bakes det som regel fredag eller lørdag. I går det ble muffins fra pose, enkelt og raskt. Men som regel bakes det rundstykker eller brød iløpet av helga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ja, her bakes det som regel fredag eller lørdag. I går det ble muffins fra pose, enkelt og raskt. Men som regel bakes det rundstykker eller brød iløpet av helga. Jeg har lyst til å begynne med det når jeg har frihelg. Ungene kan jo få bake boller også, eller vi kan ha vafler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la linja Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har lyst til å begynne med det når jeg har frihelg. Ungene kan jo få bake boller også, eller vi kan ha vafler. Jeg har også tenkt på det. Koselig for ungene. Trenger jo ikke spise opp alt dersom det er kake/boller ;-) Kan jo bake rundstykker også. Det er jo ikke så usunt hvis man er opptatt av det. Vafler og boler er super kosemat i helgen! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har også tenkt på det. Koselig for ungene. Trenger jo ikke spise opp alt dersom det er kake/boller ;-) Kan jo bake rundstykker også. Det er jo ikke så usunt hvis man er opptatt av det. Vafler og boler er super kosemat i helgen! Hilsen Noe kan jo legges i fryseboksen! Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la linja Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noe kan jo legges i fryseboksen! Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni. Hørtes veeeeeldig veeeeldig godt ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Nei. Kun hvis det er noe spesielt. Sånn som denne helgen, da har vi feiret bursdag, og da har jeg selvsagt bakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Hørtes veeeeeldig veeeeldig godt ut! Ja, men jeg får ikke tid før jobb så det må vente.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg baker, men det er ikke spesielt lagt opp til helgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg er veldig glad i å bake. Men prøver å la være, pga vekta - både mi vekt og andre i familiens vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg trodde det var slutt med det to generasjoner før meg. Mora mi som er 81 år nå bakte aldri en kake annet enn til bursdager og heller ingen andre foreldre jeg kjenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har lyst til å begynne med det når jeg har frihelg. Ungene kan jo få bake boller også, eller vi kan ha vafler. Minstsemannen min baker. Det er en ting du burde lære ungene med en eneste gang, kjempelurt å lære dem å kokkelere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, jeg rasker med meg en pose potetgull fra Sørlandschips. Det er vel kos nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, jeg baker ikke spesielt til helga. Men liker å bake gjærdeig, så innimellom gjør jeg det på fridager, men egentlig sjelden til helga. Til bursdager baker jeg kaker - og hos oss har vi bursdager i februar, mars, mai, juni og juli - så når siste bursdag er over, er jeg ganske lei kaker... Men så har søstera mi sin familie bursdag resten av året: august, september, oktober, november og desember - så det går i ett med familieselskaper hos oss, selv om vi bare er to søsken + foreldrene våre ja, i oktober og november! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Minstsemannen min baker. Det er en ting du burde lære ungene med en eneste gang, kjempelurt å lære dem å kokkelere Jeg laget en deig i går, så da laget de boller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg laget en deig i går, så da laget de boller! Kjekt ikke sant ) Jeg kjøper en pose med halvfabrikata boller og så setter han igang hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kjekt ikke sant ) Jeg kjøper en pose med halvfabrikata boller og så setter han igang hehe. Jeg blandet deigen, men jeg rekner med at eldste snart kan gjøre det også. Jeg kjøpte også en slik pose, for det blir passe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg blandet deigen, men jeg rekner med at eldste snart kan gjøre det også. Jeg kjøpte også en slik pose, for det blir passe. Min er ikke helt god på å lese så det er en motivering å lese på posen også når belønningen er boller ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.