Gå til innhold

Pleier du å bake til helgen?

hare1365380455

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Min er ikke helt god på å lese så det er en motivering å lese på posen også når belønningen er boller ;o)

Og det er en god belønning! Nam... ;)

Hva annet lager han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det er en god belønning! Nam... ;)

Hva annet lager han?

Muffens, egg og bacon, thailands eggesuppe, vafler, spagetti bolognese, flyflys pizza og posesupper. Jeg er ikke i samme rommet engang, men han er stor da. Men han må rydde opp etter seg, ellers så er det ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Muffens, egg og bacon, thailands eggesuppe, vafler, spagetti bolognese, flyflys pizza og posesupper. Jeg er ikke i samme rommet engang, men han er stor da. Men han må rydde opp etter seg, ellers så er det ikke aktuelt.

Men så kan han mye! *imponert*

:D

Heldig, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så kan han mye! *imponert*

:D

Heldig, du!

Men han er veldig praktisk av seg. Kan til og med stoppe, sy, strikke og snekre.

Tenk deg hvor heldig jeg blir når han blir voksen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Men han er veldig praktisk av seg. Kan til og med stoppe, sy, strikke og snekre.

Tenk deg hvor heldig jeg blir når han blir voksen da

Ja, du var heldig med ham! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe kan jo legges i fryseboksen! ;)

Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni.

Jeg har fryseren full av boller, muffins og sjokoladekake oppdaget jeg i går... Må vel proppe ungene neste gang de er her på lørdag! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...