hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Min er ikke helt god på å lese så det er en motivering å lese på posen også når belønningen er boller ;o) Og det er en god belønning! Nam... Hva annet lager han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Og det er en god belønning! Nam... Hva annet lager han? Muffens, egg og bacon, thailands eggesuppe, vafler, spagetti bolognese, flyflys pizza og posesupper. Jeg er ikke i samme rommet engang, men han er stor da. Men han må rydde opp etter seg, ellers så er det ikke aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Muffens, egg og bacon, thailands eggesuppe, vafler, spagetti bolognese, flyflys pizza og posesupper. Jeg er ikke i samme rommet engang, men han er stor da. Men han må rydde opp etter seg, ellers så er det ikke aktuelt. Men så kan han mye! *imponert* Heldig, du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Men så kan han mye! *imponert* Heldig, du! Men han er veldig praktisk av seg. Kan til og med stoppe, sy, strikke og snekre. Tenk deg hvor heldig jeg blir når han blir voksen da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Men han er veldig praktisk av seg. Kan til og med stoppe, sy, strikke og snekre. Tenk deg hvor heldig jeg blir når han blir voksen da Ja, du var heldig med ham! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noe kan jo legges i fryseboksen! Jeg har faktisk kjøpt inn til grove rundstykker, for jeg tenkte å lage det med ost og skinke inni. Jeg har fryseren full av boller, muffins og sjokoladekake oppdaget jeg i går... Må vel proppe ungene neste gang de er her på lørdag! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.