Gå til innhold

Depositum

Anbefalte innlegg

Gjest depositum
Skrevet

Jeg skal betale min siste husleie i slutten av mnd.

Kan jeg bruke av depositumet som står på egen konto etter at jeg

har betalt siste husleien før jeg flytter?

Selv om jeg ikke trenger å være utav leiligheten før slutten av juni...?

Tinkebøtta
Skrevet

Det vil jeg ikke tro. Depositumet skal jo stå der som sikkerhet for eventuelle skader på leiligheten bl.a. Derfor må det nok stå urørt til du har flyttet ut

Gjest depositum
Skrevet

Det vil jeg ikke tro. Depositumet skal jo stå der som sikkerhet for eventuelle skader på leiligheten bl.a. Derfor må det nok stå urørt til du har flyttet ut

Men de kan vel ikke se om jeg tar av depostumet vel? Står på egen konto dette, og tror ikke de kan gan gå på nettbanken å se inn på den konton?

Gjest Reynold
Skrevet

Men de kan vel ikke se om jeg tar av depostumet vel? Står på egen konto dette, og tror ikke de kan gan gå på nettbanken å se inn på den konton?

Merkelig at det står på din konto? Egentlig skal det lages en konto som skal stå urørt til du flytter ut(ordnes i banken).. Hm, jaja, da ville jeg bare brukt det, om de ikke har ordnet dette skikkelig=)

Gjest Timiti
Skrevet

Ja, depositum står på en egen, SPERRET konto. De gangene jeg skal ha fått depositumet tilbake, må jeg ha hatt med utleier i banken der h*n har skrevet under på at jeg kan ta ut pengene.

Gjest depositum
Skrevet

Merkelig at det står på din konto? Egentlig skal det lages en konto som skal stå urørt til du flytter ut(ordnes i banken).. Hm, jaja, da ville jeg bare brukt det, om de ikke har ordnet dette skikkelig=)

joda, det står på egen konto. men tror jeg har tilgang til å overføre

pengene fra den kontoen til lønnskontoen min hvis jeg vil.

Det ble ordnet i banken, men underskrifter fra både leietaker og utleier

så det er gjort skikkelig ja. Var bare ikke sikker på reglene dær,så

dærfor jeg spurte, men klart, jeg skal la pengene stå til jeg har flytta

ut. ikke noe problem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...