Gå til innhold

Hjelp!P-pille spørsmål!

Anbefalte innlegg

Gjest klumsete!
Skrevet

Går på Trionetta,er ca midt på brettet,på de hvite pillene.Klarte å miste den siste hvite jeg skulle tatt i går.Tok som vanlig i dag den jeg skulle ta.

Går dette bra??

Skjønner jo at jeg må være forsiktig med sex altså..Hvor lenge før jeg er sikker igjen?Og er det noen fare for blødniger pga dette?

Takknemlig for svar!

Gjest Timiti
Skrevet

De gangene jeg har glemt en pille, har jeg fått blødning etter et par dager, selv om jeg har fortsatt på brettet.

Du er ikke sikker mht. beskyttelse før du begynner på neste brett.

mariaflyfly
Skrevet

Tror heller jeg ville tatt den pilla en dag for tidlig i går, for å si det sånn. Bruk kondom de neste 14 dagene.

Gjest klumsete!
Skrevet

De gangene jeg har glemt en pille, har jeg fått blødning etter et par dager, selv om jeg har fortsatt på brettet.

Du er ikke sikker mht. beskyttelse før du begynner på neste brett.

Takk for svar begge to.Huff,er litt stresset her nå!Hadde sex i dag,tenkte rett og slett ikke over det før etterpå..

Men det skal vel litt til før en blir gravid?P-pillene ligger jo i blodet på en måte..Tok jo som jeg skulle i forgårs og i dag..

Skrevet

Sannsynligvis går det bra. Men det er mange som har blitt gravide på den måten. Siden du har hatt sex, ville jeg tatt en angrepille var jeg deg. For sikker er du ikke lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...