Gå til innhold

Viktig spørsmål. Kjøre bil under panikkanfall?

Anbefalte innlegg

serenity777

Jeg får kraftige klaustrofobiske panikkanfall når jeg kjører på motorveier, eller i tunnell. For å unngå disse jævlige anfallene, så kjører jeg lange omveier. Og det er ikke alle steder jeg kan kjøre til. Nå lurer jeg på om er det trygt å presse seg selv til å kjøre motorvei når man får panikkanfall?

De arter seg på følgende måte.

sitter å kjører, og får uvirkelighetsfølelse, så panikk, og ingen sted å stoppe. Panikk med hjertebank og hyperventilering.

Fortsetter under...

Melba1365380968

Jeg lærte ihvertfall på kjøreskolen at man ikke skal kjøre bil hvis man er "følelsesmessig ustabil", for eksempel hvis man nettopp har fått en veldig dårlig nyhet eller kanskje har et panikkanfall? Jeg tror det er en god regel; man er ikke godt nok oppmerksom på resten av trafikken og trafikkbildet hvis man kjemper med sin egen hyperventilering og uvirkelighetsfølelse....

serenity777

Jeg lærte ihvertfall på kjøreskolen at man ikke skal kjøre bil hvis man er "følelsesmessig ustabil", for eksempel hvis man nettopp har fått en veldig dårlig nyhet eller kanskje har et panikkanfall? Jeg tror det er en god regel; man er ikke godt nok oppmerksom på resten av trafikken og trafikkbildet hvis man kjemper med sin egen hyperventilering og uvirkelighetsfølelse....

jo, men det går fint på andre veier. Så jeg får holde meg til det. Slitt med dette før også, men nå har det kommet igjenn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...