Gjest matt og sliten Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Har gått fra fluoxetin 40mg til Cipralex. Første uke 10 mg og har nå begynt med 20 mg. Føler meg enormt trett, matt i kroppen, urolig og rastløs. Det er en ubehagelig kombinasjon. Kan dosen være for høy, eller vil det bli bedre. Har egentlig slitt med det mer eller mindre hele tiden, men det sliter ekstra nå. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg synes det høres ganske normalt ut. De første ukene på cipralex kan være tøffe på den måten du beskriver, til tross for at du har gått over fra et SSRI til et annet. Du har ennå gått på medisinen en kort stund,og jeg tror det er gode sjanser for at det kan bli mye bedre. Men det er veldig slitsomt. Kanskje litt vallergan kunne hjulpet deg til å få sove bedre de første ukene? 0 Siter
Gjest matt og sliten Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg synes det høres ganske normalt ut. De første ukene på cipralex kan være tøffe på den måten du beskriver, til tross for at du har gått over fra et SSRI til et annet. Du har ennå gått på medisinen en kort stund,og jeg tror det er gode sjanser for at det kan bli mye bedre. Men det er veldig slitsomt. Kanskje litt vallergan kunne hjulpet deg til å få sove bedre de første ukene? Vil vel egentlig ikke bruke mer medisiner enn det jeg nå har. Prøver å kutte ned på sobrilen også. Men jeg får håpe det blir bedre med cipralex etter hvert så får jeg heller bare ta en dag om gangen nå. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.