Gå til innhold

Er syk i dag, kan jeg dra på kurs?

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig dame
Skrevet

Er hjemme fra jobb i dag da jeg ikke har følt meg bra de siste dagene, hodepine, trøtt og litt kvalme har vart i flere dager nå og jeg skal til lege i dag for å fortsette på en undersøkelse for å finne ut om legen har rett i sine antagelser.

Nå i det siste har jeg bare fått flere symptomer på sykdomen.

lavt stoffskifte er det legen tror.

Jeg skulle vært på et svært viktig kurs/skole i kveld som koster meg 1100 kroner og som jeg ikke får tilbake, føler jeg kan ta turen dit de 2 timene, men ikke jobb i 8 timer sammen med 100 vis av barn. Er det "urettferdig" av meg å dra på kurs og kutte ut jobb?

Gjest anna72
Skrevet

Hadde jeg orket, så hadde jeg nok tatt med meg kurset ja.

Forferdelig surt å kaste bort så mye penger. Og det er forskjell på å jobbe 8 timer og å sitte to timer på kurs.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg ville dratt på kurs med god samvittighet. Det er som anna72 sier, forskjell på å sitte 8 timer på jobb, og 2 timer på kurs. Go for it :o)

Gjest miss orange
Skrevet

Er enig med de andre her, dra på kurset, det er helt ok. Derimot hadde ikkejeg klart å gjøre det. Hadde vært alt for redd for å bli sett av noen på jobben. Ville følt meg mistenkeliggjort. Så JEG hadde nok blitt hjemme.

Skrevet

Dra på kurs og kryss fingrene for at ingen ser deg. Hvis du treffer på noen sier du bare at du er bedre nå og kommer på jobb i morgen.

Ikk nøl, gå på kurs ingenting er galt i det. Du kan bli bedre utover dagen.

Skrevet

Det er forskjell på åtte timer på jobb og to timer på kurs. Så dra! Møter du noen fra jobb kan du bare si at du føler deg bedre nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...