Gå til innhold

Helt vrak jeg for tiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest twin1

Ikke noe rart om du føler deg som et "vrak" når broren din oppfører seg sånn imot deg. Har prøvd dette selv og vet akkurat hvor mye det sliter. Det er jo for galt at du må ta mye medisiner for å fungere, når det egentlig er han det er noe galt med. Tror det hadde vært greit for deg å få skjermet deg imot meldinger og kontakt fra broren din.

Opplevde det samme som du i mange år. Først nå når jeg har hatt fred fra han i ca 2 år, begynner jeg å føler meg bedre. Det eneste som hjalp meg var å skru av telefonen og "gå i dekning." Nå vet jo ikke jeg om det er kun dette du sliter med, men tror nok at det sliter mere på deg enn du tror.

Gjest D*lilith

Ikke noe rart om du føler deg som et "vrak" når broren din oppfører seg sånn imot deg. Har prøvd dette selv og vet akkurat hvor mye det sliter. Det er jo for galt at du må ta mye medisiner for å fungere, når det egentlig er han det er noe galt med. Tror det hadde vært greit for deg å få skjermet deg imot meldinger og kontakt fra broren din.

Opplevde det samme som du i mange år. Først nå når jeg har hatt fred fra han i ca 2 år, begynner jeg å føler meg bedre. Det eneste som hjalp meg var å skru av telefonen og "gå i dekning." Nå vet jo ikke jeg om det er kun dette du sliter med, men tror nok at det sliter mere på deg enn du tror.

Ja det har nok noe med det å gjøre også....nå skal jeg kutte han ut...slette meldinger med en gang og ikke ta tlf når han ringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...