Gå til innhold

Film - filer

Anbefalte innlegg

Gjest skal se film
Skrevet

Jeg har lastet ned en film som jeg ikke får spilt av. Jeg bruker VLC-player. Filmen er delt opp i .rXX filer (XX står for tall, første fil 01, andre 02 etc). De 29 første filene ser ut til å være pakket (.rar) mens .r30 til .r91 ikke er det. Jeg får ikke pakket ut de første 29 filene.

Noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe? Ser at flere filmer er "laget" på samme måten så det hadde vært fint å vite hvordan jeg får til dette.

petter smart
Skrevet

Filmen er som du sier pakket inn. Bruk f.eks. winrar til å pakke dem ut. Marker filen med *.rar og velg "pakk ut her".

Gjest skal se film
Skrevet

Filmen er som du sier pakket inn. Bruk f.eks. winrar til å pakke dem ut. Marker filen med *.rar og velg "pakk ut her".

Jeg har prøvd. Jeg får bare opp at "the file already exists"... og ingen av de jeg har får jeg spilt av. *frustrert*

Skrevet

Jeg har prøvd. Jeg får bare opp at "the file already exists"... og ingen av de jeg har får jeg spilt av. *frustrert*

Rar filer er et pakket arkiv, på samme måte som winzip gjør. Forskjellen mellom rar og winzip, er at winrar støtter pakking over flere filer. Så alle dine rarfiler, dvs .rar + rXX filene er et pakket arkiv med 1 fil innvendig.

Du må laste ned winrar fra www.rarsoft.com. Deretter når det er installert, velger du .rar filen, høgreklikker og velg "pakk ut her".

Denne vil så pakke ut en fil, sannsynligvis en fil som slutter på .avi, og det er denne du kan kjøre i VLC media player etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...