Gjest depresjonen tar meg Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Kan noen være så snill å forklare litt nærmere om denne formen for mani? Jeg er søkende på all mulig info, sånn at jeg evt. har noe å komme med til behandleren min. Jeg har ikke blitt utredet for Bipolar, men etter å ha tenkt litt tilbake i tid(6 år), hadde jeg en periode på 3-4mnd hvor jeg var uvanlig glad. Hadde i mine øyne et perfekt sexliv(noe samboeren nesten syntes ble for mye= oppi 3 ganger for dagen), ingen bekymringer overhode. Jeg har fundert i ettertid om dette kan ha vært en hypoman periode. Så bra har jeg aldri hatt det-hverken før eller siden... Langvarige depresjoner er liksom det som har vært livet mitt. Først kanskje så lenge som 8 år, så denne perioden på 3-4mnd, fulgt av depresjon som så langt har vart i snart 6år.-gått i behandling i 2 år nå. Ikke reagert på antidepressiva(ikke som jeg har merka) Reagerte ikke noe særlig på ECT Reagerte positivt på Lamictal-men tålte den ikke. Går nå på Litium,Cipralex,Zyprexa. (vet ikke hvorfor jeg står på Cipralex da) Noen som kan hjelpe meg å plassere meg.? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.