Gå til innhold

Lei meg :o(

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31
Skrevet

hehe ble meget overrasket nå....dette er jo advokaten min:-)

Meget klok dame ja!!!!

Striks og bestemt!!!

verden er ikke stor :-)

mariaflyfly
Skrevet

hehe ble meget overrasket nå....dette er jo advokaten min:-)

Meget klok dame ja!!!!

Striks og bestemt!!!

Hehe, jeg lurte litt på om ikke vi hadde vært ute for samme dama da du skreiv et annet innlegg en annen dag her, men jeg turte ikke å spørre. ;)

Gjest AnnaMolina
Skrevet

verden er ikke stor :-)

Hun er dyktig på dette....men hun holder jo til i Oslo....vet ikke om det er en hindring....men om du har muligheten til å bruke henne ville jeg gjort det!

Gjest Jente31
Skrevet

Hun er dyktig på dette....men hun holder jo til i Oslo....vet ikke om det er en hindring....men om du har muligheten til å bruke henne ville jeg gjort det!

Nei, det blir ingen hindring siden hun er så dyktig. Jeg trenger en anbefaling på dette, og den tar jeg med meg.

Hva gjør man ikke for barna...

Dessuten kunne jeg bodd i bilen, så det går greit.

Skrevet

Nja.. det er et stykke unna, men det må det være verdt når hun er så dyktig som dere sier (stoler på dere:). Tusen takk for anbefaling!

Hvis du vil sende meg en mail, så kan jeg gi deg flere opplysninger om dette. Mailadressen er [email protected]

Gjest D*lilith
Skrevet

Hyggelig å høre! Jeg føler jeg har vaklet litt i denne saken, men jeg forsøker å heve hodet, og komme meg fremover.

Ps. Hvordan går det med deg? Har broren din plaget deg mer? Ds.

Ikke siden mandag ettermiddag heldigvis...

Gjest Jente31
Skrevet

Ikke siden mandag ettermiddag heldigvis...

Uff, utrolig kjip situasjon.. Klem..

Gjest Jente31
Skrevet

Hvis du vil sende meg en mail, så kan jeg gi deg flere opplysninger om dette. Mailadressen er [email protected]

Mail er sendt :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Uff, utrolig kjip situasjon.. Klem..

Klem til deg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...