Gå til innhold

Prestasjonskvalme?

Gjest Thorstein

Anbefalte innlegg

Gjest Thorstein

Hei. Jeg er en gutt på 14 år som spiller fotball.Noen ganger når jeg skal spille fotballkamper føler jeg meg kvalm med en gang jeg kommer ut på banen, tror du dette kan ha noe med prestasjonsangst å gjøre?takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Hvis du er veldig spendt og kanskje litt nervøs også, kan det nok hende at det er årsaken til at du føler deg kvalm. Du må prøve å tenke på at dette er moro og ikke mer alvorlig enn det du selv gjør det til. Jeg håper for din skyld at kvalmen gir seg etter hvert som du kommer igang med kampen.

Hvis du mot formodning går og er kvalm ellers også, så er det rimelig at du snakker med mor og far om dette og evt. tar en tur til fastlegen for en prat og evt. noen prøver.

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...