Gå til innhold

Reduksjon av medisiner

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt om operasjon for vektreduksjon, og i august skal jeg til første konsultasjon. Jeg har gått på medisiner i flere år, og lurer litt. Jeg har ikke kontakt med psykiater, alt fungerer veldig greit for meg. Det jeg går på er: Cipramil 40 mg., Risperdal 4 mg, og Sarotex Retard 150 mg. Sarotex er for smertelindring. Bør jeg begynne å redusere noe på medisinene mine? Jeg vet at du ikke kjenner meg, men du har muligens erfaring i lignende tilfeller. Det jeg er litt "redd" for er at de skal si at de ikke vil operere pga medisinene jeg går på. Men som sagt så fungerer jeg veldig bra nå, er blitt litt mer "robust" i forhold til det jeg var før. Jeg nyter litt mer av livet og har det godt. Men det er kanskje nettopp fordi doseringen er fin....Kan du gi meg et hint på hva du mener kan være riktig? Jeg lurer på om noen av medisinene kan være med på å gi meg vektøkning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276547-reduksjon-av-medisiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sarotex kan være med å gi vektøkning.

Jeg synes ikke du skal redusere medisiner før du har vært på vurdering.

Jeg mener ikke å virke dum, men hva slags vurdering mener du? Hos fastlegen, eller hva. Bortsett fra ham er den eneste jeg har kontakt med innen psykiatrien en psykiatrisk sykepleier.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg mener ikke å virke dum, men hva slags vurdering mener du? Hos fastlegen, eller hva. Bortsett fra ham er den eneste jeg har kontakt med innen psykiatrien en psykiatrisk sykepleier.

Den konsultasjonen du nevnte i august.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...