Gjest fatty76 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Skal til Syden om et par måneder og trenger å gå ned noen kilo raskt. Jeg har gått opp 10 kg siden i fjor sommer! Noen som har gode tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gomba Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hjemmet siste uke (tror jeg) hadde en kjappkur 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kutt ut karbohydrater og spis stort sett proteiner, grønnsaker og fett. Du kan sjekke ut litt på www.matoghelse.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fatty76 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kutt ut karbohydrater og spis stort sett proteiner, grønnsaker og fett. Du kan sjekke ut litt på www.matoghelse.no Noen treningstips da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis du har to mnd på deg har du tid til å gå ned ganske mye hvis du er disiplinert og virkelig vil det.Jeg har slanket meg altfor mange ganger:o( . MEN det betyr at jeg etterhvert vet hva som gir resultater. Hvis du er ca 10 kg "overvektig" og vil gå ned mest mulig skal du spise hver tredje time. Lite, mye protein. Pass på å spise fruktsukker hver dag, siden det gjør at du ikke får sukkerkick så lett. Drikk 2 liter vann hver eneste dag. Og viktig, viktig; Gå en tur på 45 minutter hver dag. Gjerne litt annen trening også. La det daglige kaloriinntaket ligge rundt 1400 til 1700 kcal hver dag. Ingen store måltider over 500 kcal. Gjør du dette vil du nå en god del av målet ditt, men pass på at du ikke setter kroppen på sparebluss. Det har du ikke tid til å rette opp igjen i til ferien. Lykke til! Vh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen treningstips da? Det beste for å gå ned i vekt er å blande aerob trening - trening der du blir anpusten, med styrketrening. Ved å øke muskelmassen øker du også forbrenningen din. Og ved å gå raske turer, svømme, løpe, spille ballspill, leke osv, så forbrenner du også fett. Prøv å være i aktivitet minst 30 minutter hver dag. Får du til mer, så er jo det bare bra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.