Gå til innhold

Hjelp!

Gjest fatty76

Anbefalte innlegg

Gjest fatty76

Skal til Syden om et par måneder og trenger å gå ned noen kilo raskt.

Jeg har gått opp 10 kg siden i fjor sommer! Noen som har gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ut karbohydrater og spis stort sett proteiner, grønnsaker og fett.

Du kan sjekke ut litt på

www.matoghelse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fatty76

Kutt ut karbohydrater og spis stort sett proteiner, grønnsaker og fett.

Du kan sjekke ut litt på

www.matoghelse.no

Noen treningstips da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

Hvis du har to mnd på deg har du tid til å gå ned ganske mye hvis du er disiplinert og virkelig vil det.Jeg har slanket meg altfor mange ganger:o( . MEN det betyr at jeg etterhvert vet hva som gir resultater. Hvis du er ca 10 kg "overvektig" og vil gå ned mest mulig skal du spise hver tredje time. Lite, mye protein. Pass på å spise fruktsukker hver dag, siden det gjør at du ikke får sukkerkick så lett. Drikk 2 liter vann hver eneste dag. Og viktig, viktig; Gå en tur på 45 minutter hver dag. Gjerne litt annen trening også. La det daglige kaloriinntaket ligge rundt 1400 til 1700 kcal hver dag. Ingen store måltider over 500 kcal. Gjør du dette vil du nå en god del av målet ditt, men pass på at du ikke setter kroppen på sparebluss. Det har du ikke tid til å rette opp igjen i til ferien.

Lykke til!

Vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen treningstips da?

Det beste for å gå ned i vekt er å blande aerob trening - trening der du blir anpusten, med styrketrening. Ved å øke muskelmassen øker du også forbrenningen din. Og ved å gå raske turer, svømme, løpe, spille ballspill, leke osv, så forbrenner du også fett.

Prøv å være i aktivitet minst 30 minutter hver dag. Får du til mer, så er jo det bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...