A-K.M.R Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei! Sommeren står for dør og selv om jeg ikke liker å jogge så har jeg vel funnet ut at det er ingen vei unna, det er bare å ta på seg treningsbuksa og mp3 spilleren og komme seg ut. Men problemet er at etter en liten stund så begynner jeg å klø, jeg klør og klør og klør meg til blods, på lårene og baken. Har noen vært bort i dette før? Jeg har ikke sjangs til å ta en joggetur heller ikke gå fort for da er kløingen i gang helt til jeg setter meg i sofaen.Dette skjer selv om jeg varmer opp først. Noen som kan hjelpe????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kløe når man trener kan bla. skyldes klær som irriterer huden. Jeg har mange ganger erfart at særlig kunstfiber- klær som blir svette og varme kan gi utslett og kløe. Bomull er i så henseende mer nøytralt og behagelig å ha på-. Hvis kløen kommer på områder som er bare og ikke kan irriteres av klær, kan det være andre sammenhenger. Enkelte med uttalt mat-allergi/overfølsomhet kan kanskje greie seg brukbart ellers, men kommer en tilleggsbelastning som fysisk aktivitet, så kan det gi hudplager. Får du ikke dette til å rime på noen måte, ta en sjekk hos fastlegen din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.