Gå til innhold

GUD - som jeg HATER medisiner!!

Gjest Medisiner er noe satans dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antipsykotika. De har ødelagt stoffskfitet mitt. Påvist cyste i hypofysen. Alt gikk bare nedover etter at jeg begynte å bruke de. Har aldri vært psykotisk. Whats the point??

De har forringent min livskvalitet YTTERLIGERE og nå har jeg kontaktet pasientombudet. Dette skal jeg ha erstatning for. Punktum Finale.

Ha en ellers strålende kveld.

Skrevet

får du ikke levaxin?

Jo, men dosen blir aldri riktig justert. Og jeg skulle GJERNE ha sluppet å gått på levaxin. Kan aldri erstatte kroppens eget hormon. Behandlingen funker ikke. Jeg er så sint, så sint så sint!! Faens lege, faen helvete faen!! LIvet mitt er noe shit pga det der.

Gjest D*lilith
Skrevet

Så skummelt da,fikk du dette pga at du tok antipsykotika?

Gjest liten løve
Skrevet

Er du sikker på at det ikke er et virus i skjoldbruskkjertelen som er årsaken til det lave stoffskiftet og ikke medisinen?

Det kan vell ta en tid å få justert Levaxinen, men dere finner sikkert dosen etterhvert.

Svulsten er vell av en slik art at den blir borte når du slutter på denne APèn.

Synes uansett det er leit at du har fått slike plager og håper at du blir kvitt de snart.

Gjest theasker
Skrevet

Kan man få svulst i hypfysen på grunn av bruk av antipsykotika?

Hva får du antipsykotika for?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...