Gjest vil ha kontakt Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Finnes det noe forum her på nettet hvor man kan få kontakt med andre som også sliter? 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Dette forumet her f.eks? Men hvordan kontakt mener du, da? I RL? Jeg er ikke så sikker på om det alltid er best å omgås med andre "psyke". Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg ble verre av å gå i gruppeterapi med andre som sleit like mye eller mer enn meg selv...Lett at en drar hverandre ned. Men såklart har det sine fordeler-de som selv har opplevd å slite psykisk kan kanskje møte en med større forståelse. Finnes fordeler og ulemper med det meste, selvsagt. Du er i alle fall velkommen til å skrive her:) Vennlig vink til deg fra 0 Siter
Gjest vil ha kontakt Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Dette forumet her f.eks? Men hvordan kontakt mener du, da? I RL? Jeg er ikke så sikker på om det alltid er best å omgås med andre "psyke". Jeg vil nesten gå så langt som å si at jeg ble verre av å gå i gruppeterapi med andre som sleit like mye eller mer enn meg selv...Lett at en drar hverandre ned. Men såklart har det sine fordeler-de som selv har opplevd å slite psykisk kan kanskje møte en med større forståelse. Finnes fordeler og ulemper med det meste, selvsagt. Du er i alle fall velkommen til å skrive her:) Vennlig vink til deg fra Tenkte mer på å få venner. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Tenkte mer på å få venner. Oki. Melde deg inn i en forening, kanskje? Begynne med en ny hobby, et kurs? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.