Gjest hypokonder26 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 HJELP...! Jeg har samme symptomer som "lof"!! 1. et konstant sus i hodet 2. har lenge hatt symptomer på depresjon 3. har hatt det jeg hittil har trodd har vært anfallsvis panikkangstanfall (i realiteten små epileptiske anfall) 4. har i tillegg i de siste 2 dagene sett rare "lysglimt" 5. føler det som om det smeller for ørene ganske ofte... Var til MR Caput for ca 7 mnd siden, da uten funn, men skal si til legen at jeg må inn igjen nå... :/ Så var nattesøvnen ødelagt helt til jeg får MR-undersøkelse da..... 0 Siter
Gjest hypokonder26 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 PS! Har ikke hatt ett eneste fullverdig panikkanfall, bare "nesten-anfall" som har blitt verre og verre og kommet oftere og oftere, og spesielt når jeg enten går fort eller kjører bil. 0 Siter
serenity777 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 PS! Har ikke hatt ett eneste fullverdig panikkanfall, bare "nesten-anfall" som har blitt verre og verre og kommet oftere og oftere, og spesielt når jeg enten går fort eller kjører bil. man kan kjenne seg igjenn i det meste ved andres sykdom. Bare for å nevne det. Jeg har vært overbevist om at jeg feiler en masse rart,men det har aldri stemt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.