Gjest Happiness Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Nå er jeg ferdig med søknaden min til ny psykiater. Gud, hvor dårlig det er. Men nå sender jeg den. Så det. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 God morgen! Så flott at du er ferdig, da!! Ikke se på søknaden, bare få den av gårde! Du får i alle fall gjort noe nyttig på nettene når du ikke får sove..? Ønsker deg en så god dag som overhodet mulig. Du er i tankene mine. 0 Siter
bibben Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 God morgen! Så flott at du er ferdig, da!! Ikke se på søknaden, bare få den av gårde! Du får i alle fall gjort noe nyttig på nettene når du ikke får sove..? Ønsker deg en så god dag som overhodet mulig. Du er i tankene mine. Kjempefint! Nå håper jeg virkelig du får god respons og at du slipper å vente så lenge ) Det blir spennende for oss andre å få følge litt med fra sidelinjen! Ha en riktig god dag! 0 Siter
bibben Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Jeg fikk postet mitt svar til deg under Ellipses innlegg....sånn kan det gå tidlig en onsdags morgen... Ha en god dag ) 0 Siter
bibben Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 God morgen! Så flott at du er ferdig, da!! Ikke se på søknaden, bare få den av gårde! Du får i alle fall gjort noe nyttig på nettene når du ikke får sove..? Ønsker deg en så god dag som overhodet mulig. Du er i tankene mine. Hei sann Ellipse! Jeg fikk plassert svaret til Happiness på feil sted. Sorry! Men dette gir meg en god anledning til også å ønske deg en riktig god dag i dag. Håper det er like fint utenfor dine vinduer som det er her ) Snart er sommeren her! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hei sann Ellipse! Jeg fikk plassert svaret til Happiness på feil sted. Sorry! Men dette gir meg en god anledning til også å ønske deg en riktig god dag i dag. Håper det er like fint utenfor dine vinduer som det er her ) Snart er sommeren her! Takk, det samm til deg! 0 Siter
bibben Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Takk, det samm til deg! En liten takk også for at du delte det fine sitatet av Frans av Asissi. Det skal være min parole for dagen! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer! Håper du får en god psykiater, og god hjelp. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Fikk du sendt den? Jeg klarte å se min i øynene i dag:-)))) (:hurra:) 0 Siter
frosken Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Fikk du sendt den? Jeg klarte å se min i øynene i dag:-)))) (:hurra:) Gratulerer ! 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Fikk du sendt den? Jeg klarte å se min i øynene i dag:-)))) (:hurra:) Den ligger i en konvolutt. Teller det? Skal ikke se på den mer i hvertfall. Har du hatt en bra time i dag? 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Den ligger i en konvolutt. Teller det? Skal ikke se på den mer i hvertfall. Har du hatt en bra time i dag? Det teller ikke før den ligger i postboksen. 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det teller ikke før den ligger i postboksen. I know. Den havner snart i postkassen. Men gud hvor dårlig det er. Ikke at det bør være så viktig heller. Den bare er det. Jeg får ikke til å skrive noe fornuftig rundt meg selv. Jaja. Han er psykiater. Han bør forstå slikt, syns du ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.