Gå til innhold

bedring

Anbefalte innlegg

Gjest urquell

Jeg klarte endelig og ha en konstruktiv time med min psykolog. Jeg klarte til og med og gaa inn i bygget uten og bli altfor stresset. Noe som er ett stort fremskritt for meg.

Psykologen sa at han visste mer om meg naa etter 2 brev enn jevnlige timer over en lengre periode. Han var litt forundret men synes det var positivt. Jeg skal begynne med ukentlige timer igjen siden det har gaatt en del nedover i det siste.

Vi ble enige om at jeg skriver ham en oppdatering som meg mailer til ham foer hver time saa han kan forstaa hva som har skjedd og hva jeg synes har vaert vanskelig denne uken.

Er veldig lettet over at ting ordnet seg litt og jeg kan faa hjelp til aa handtere hverdagen litt bedre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276631-bedring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Så bra for deg!

Er ikke internett en bra ting å ha..?!

Man får sagt så mye mer , samlet tankene bedre, og er man stresset er det lett å "glemme halvparten" man skal si,ansikt til ansikt. Er min erfaring (ift legen). Og så kan man forholde seg til det som står skrevet, og jobbe utifra det, tenker jeg.

Kjempefint at du har en psyk.som vil hjelpe deg på denne måten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/276631-bedring/#findComment-2233378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...